سرهنگ عظیمی:

رواج تفکر ولایی اسلامی بیداری ملت های مظلوم را به دنبال داشته است

سرویس: شهرستانکد خبر: 286564|08:27 - 1394/05/12
نسخه چاپی
رواج تفکر ولایی اسلامی بیداری ملت های مظلوم را به دنبال داشته است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : امروز تفکرات ولایی انقلاب اسلامی، سبب بیداری ملت های مظلوم جهان و منطقه و الگو قرار دان این تفکر شده است.

به گزارشامروله، یادواره جهادگر بسیجی شهید جبار کرم پور با حضور جمعی از مسئولین ادارات ، خانواده معظم شهداء و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان گیلان غرب برگزار شد.

 

در حاشیه این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس عنوان کرد : ما میراث دار خون شهیدانی هستیم که برای عزت و استقلال کشور و نیز تبعیت از رهبری، جان خویش را نثار کردند.

 

وی، توجه به ماهیت زندگی شهیدان بویژه شاخصه ولایی بودن و تبعیت از رهبری آنان را مهم دانست و افزود: امروز تفکرات ولایی انقلاب اسلامی، سبب بیداری ملت های مظلوم جهان و منطقه و الگو قرار دان این تفکر شده است و می طلبد همه ما نیز در راستای این تفکر انقلاب و شهیدان حرکت نماییم.

 

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی با اشاره به تلاش سخت افزاری و نرم افزاری دشمنان برای جلوگیری از نفوذ تکفر ولایی انقلاب اسلامی در ملت های منطقه، اضافه کرد: امروز دشمنان اسلام با روی کار آوردن و حمایت از گروهک های تکفیری و داعش، درحال کشتار بی رحمانه مسلمانان و جلوگیری از نفوذ این تفکر هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد