دبیر هیئت تیراندازی کرمانشاه خبر داد:

اعزام تیراندازان کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286567|11:13 - 1394/05/13
نسخه چاپی
	اعزام تیراندازان کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور
مرصاد نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان کرمانشاه گفت: تیراندازان کرمانشاهی جهت حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور نیمه نخست شهریور ماه امسال به تهران اعزام می‌ شوند.

به گزارشامروله،  آرش نیکبخت اظهار داشت: مسابقات تیراندازی قهرمانی بزرگسالان کشور در گروه بانوان و آقایان نیمه نخست شهریور ماه امسال در محل فدراسیون برگزار می‌ شود.

 

وی از اعزام تیراندازان کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: در رشته تفنگ و تپانچه بادی در مجموع ۴ تیم از گروه آقایان و بانوان اعزام می‌شود و یک تیم نیز در رشته اهداف پروازی به نمایندگی از استان عازم مسابقات خواهد شد.

نیکبخت با بیان اینکه هم اکنون دو بانوی تیرانداز کرمانشاهی در اردوی تیم ملی به سر می‌برند،ابراز امیدواری کرد: با موافقت فدراسیون مریم سلیمی در رشته تفنگ بادی نوجوانان و لعیا محمدی در رشته تپانچه بادی نوجوانان فیکس تیم ملی شده تا در عرصه برون مرزی و فراملی نیز صاحب افتخار باشند.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر هر سه گرایش تیراندازی در استان کرمانشاه فعال است و تمرکز خود را با رفع نواقص ادامه می‌دهیم همچنانکه بانوان ما در رشته تپانچه و آقایان در رشته تفنگ قدری با مشکل مواجه هستند.

 

دبیر هیئت تیراندازی استان کرمانشاه گران قیمت بودن سلاح‌ها و کمبود امکانات را از مشکلات هیئت دانست و گفت: بعضا تیراندازان حرفه‌ای خود اقدام به تهیه سلاح برای انجام تمرینات می‌نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد