عضو تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا:

ورزشکاران پیوند اعضا برای افتخار آفرینی نیازمند حمایت هستند

سرویس: ورزشیکد خبر: 286571|11:30 - 1394/05/13
نسخه چاپی
	ورزشکاران پیوند اعضا برای افتخار آفرینی نیازمند حمایت هستند
مرصاد نیوز: عضو تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا گفت: هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای کرمانشاه ورزشکاران زیادی دارد که برای افتخارآفرینی وکسب عنوان قهرمانی در سطوح ملی و فراملی به حمایت اسپانسرها نیاز دارند.

به گزارشامروله، نیلوفر محمدی اظهار داشت: ۳۱ مرداد ماه امسال به اتفاق آقای علی حیدری پور به نمایندگی از استان کرمانشاه عازم مسابقات جهانی پیوند اعضا در آرژانتین هستم.

 

عضو تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا با اشاره به آمادگی نسبی خود برای حضور در مسابقات جهانی آرژانتین افزود: امیدوارم بادعای خیر مردم دوباره رکورد جدیدی را با قهرمانی جهان ثبت کنم.

 

محمدی با اعلام حضور برترین‌ های ۶۰ کشور جهان در مسابقات جهانی آرژانتین گفت: در ماده ۴۰۰ متر ۲ رقیب انگلیسی دارم و رقبای آرژانتینی، پاکستانی، و آفریقای جنوبی نیز قدری کار را برایم حساس می کنند.

 

وی پیرامون فعالیت‌های هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: فدراسیون پیوند اعضا یکسال گذشته با اعلام استقلال از فدراسیون ناشنوایان به صورت جدی با ریاست فاطمه هاشمی فعالیت خود را آغاز کرد و با وجود راه‌اندازی هیئت‌های مربوطه در استان‌ها قدری ناشناخته هستیم.

محمدی کمبود حمایت‌های مالی را مهمترین مشکل فدراسیون و به ویژه هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: متاسفانه از هیچ ارگانی حمایت نمی‌شویم و فدراسیون سالانه مبلغی رابه حساب هیئت واریز می‌کند که کفاف مخارج را نمی‌دهد.

این بانوی پرافتخار کرمانشاهی افزود: هم اکنون در حال رایزنی با مسئولان برای بهره‌مندی از درآمدهای پیست ورزشگاه ۱۵ خرداد برای هیئت هستیم.

 

وی بیان کرد: بیماران خاص و پیوند اعضا به اندازه جانبازان، نابینایان و معلولان باید در کانون توجه باشند چراکه گرایش به ورزش سبب جلوگیری از افسردگی در بیماران خاص و در نهایت بهتر شدن وضعیت جسمانی آنها می‌شود.

 

محمدی خواستار مشارکت خیران در حمایت از این هیئت شد و تصریح کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیابتی، ام اس و ... از جمله بیماران خاص محسوب شده و بیماران پیوند اعضا نیز به منظور بهبود وضعیت جسمانی خویش به ورزش نیاز دارند.

 

وی بیان کرد: هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان کرمانشاه ورزشکاران زیادی دارد که به حمایت اسپانسرها در افتخارآفرینی و کسب عنوان قهرمانی در سطوح ملی و فراملی برای این ورزشکاران نیاز داریم.

 

محمدی از برگزاری مسابقات المپیک پیوند اعضا خبر داد و گفت: انتظار می‌رود که پس از مسابقات جهانی امسال، مسابقات دو سال بعد در قالب المپیک برگزار شود.

 

گفتنی است، عنوان نائب قهرمانی مسابقات جهانی ۲۰۱۱ سوئد در ماده ۴۰۰ و ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر، نشان طلای مسابقات ۲۰۱۲ خاورمیانه در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، رکورددار مسابقات جهانی۲۰۱۳  آفریقای جنوبی از افتخارات ورزشی این بانوی تلاشگر کرمانشاهی است.

 

همچنین بیستمین دوره بازی‌های جهانی پیوند اعضا از یکم تا هشتم شهریور در ماردل پلاتای آرژانتین برگزار می‌شود و نیلوفر محمدی به نمایندگی از استان کرمانشاه در ترکیب تیم ملی به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد