به دلیل عدم حضور اسپانسر؛

تیم بسکتبال کرمانشاه از حضور در مسابقات سوپر لیگ بانوان کشور انصراف داد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286610|13:58 - 1394/05/14
نسخه چاپی
تیم بسکتبال کرمانشاه از حضور در مسابقات سوپر لیگ بانوان کشور انصراف داد
دبیر هیات بسکتبال استان کرمانشاه از مشکلات مالی و انصراف تیم کرمانشاه در مسابقات سوپر لیگ کشور به دلیل نداشتن اسپانسر خبر داد.

به گزارشامروله، ، شاهپور مردانی در گفتگو با خبرنگارمرصاد اسپرت  در این خصوص اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلاتی که اخیرا هیات بسکتبال استان با آن مواجه شده است مشکلات مالی و عدم حضور اسپانسرهای ورزشی در این هیات است.

 

دبیر هیات بسکتبال استان کرمانشاه از قابلیت های برجسته تیم بسکتبال بانوان و آقایان کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کرمانشاه در این رشته دارای پتانسیل های متعددی است اما به دلیل همین مشکلات مالی و نبود اسپانسر تیم بسکتبال بانوان کرمانشاه از حضور در مسابقات سوپر لیگ کشور انصراف داد.

 

وی خاطر نشان کرد: این مشکلات به گونه ای است که تیم بانوان کرمانشاه حتی در مراسم قرعه کشی مسابقات سوپر لیگ کشور نیز حضور نیافت.

 

مردانی در ادامه از وجود همین مشکل برای تیم بسکتبال آقایان خبر داد و گفت: تیم آقایان نیز با وجود اینکه آمادگی بسیار بالایی برای حضور در مسابقات لیگ را دارد اما به دلیل نداشتن اسپانسر و همین مشکلات مالی، حضور در مسابقات لیگ را به فراموشی سپرده است.

 

وی از هزینه های بالای این مسابقات خبر داد و گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و هیات بسکتبال، در راستای برطرف کردن این مشکلات  به تنهایی و بدون کمک از اسپانسر های ورزشی قطعا کاری از پیش نخواهد برد.

 

دبیر هیات بسکتبال استان کرمانشاه در ادامه گفت: یکی از اسپانسرهای بسیار توانمند کرمانشاه در سنوات گذشته شرکت مانیزان کرمانشاه بوده که امسال برای حضور در مسابقات لیگ هیچ گونه اعلام آمادگی به هیات بسکتبال استان کرمانشاه نکرده است.

 

این مقام مسئول در پایان حضور تیم های کرمانشاه در میادین ورزشی را تنها در گرو رفع مشکلات مالی دانست و از مسئولین ورزشی استان خواست تا در این زمینه چاره یابی کنند تا بسکتبال استان همچون گذشته در میان رقیبان نامی آشنا باقی بماند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد