حجت الاسلام شکری

شهیدان سند افتخار و عزت هویت ملی ایران در جهان هستند

سرویس: شهرستانکد خبر: 286623|14:44 - 1394/05/14
نسخه چاپی
شهیدان سند افتخار و عزت هویت ملی ایران در جهان هستند
پایگاه خبری امروله : مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه گفت: شهیدان ملت ایران را ملتی مقاوم، آزاد، مستقل، مؤمن، با فرهنگ، ایثارگر، شجاع و قهرمان در جهان معرفی کرده‌‌اند.

به گزارشامروله، یادواره شهدای حوزه ای سپاه ناحیه صحنه با حضور جمع کثیری از بسیجیان در سالن فرهنگی اجتماعی این ناحیه برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فرهاد شکری به بیان جایگاه ویژه شهدا پرداخت و عنوان کرد : شهیدان ملت ایران را ملتی مقاوم، آزاد، مستقل، مؤمن، با فرهنگ، ایثارگر، شجاع و قهرمان در جهان معرفی کرده‌‌اند.

 

وی در ادامه با بین اینکه شهیدان سند زنده افتخار، اقتدار و عزت هویت ملی ایران در جهان هستند تصریح کرد :در جنگ تحمیلی رزمندگان با کمترین امکانات توانستند دشمن را با سلاح ایمان وایثار واز خود گذشتگی از میدان به در کنند   و امروزه با جنگ نرمی مواجه هستیم که دشمن در تلاش است تا ما را از اصل خود دور کند .

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه در پایان با بيان اينكه شايستگي خاص شهدا آنها را از ديگران متمايز كرده است گفت: دفاع مقدس ميدان مبارزه با شيطان بزرگ بود و محفل شهدا درس‌هاي زيادي براي نسل‌هاي مختلف انقلاب اسلامي دارد.

 

این مراسم معنوی بعد از مداحی توسط برادر محمد کرمی به کار خود پایان داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد