دکتر پاکزاد:

سیستم نوبت دهی بیمارستان چمران کنگاور الکترونیکی می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286629|19:01 - 1394/05/14
نسخه چاپی
سیستم نوبت دهی بیمارستان چمران کنگاور الکترونیکی می شود
پایگاه خبری امروله : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت : با صرف هزینه ای در حدود 11 میلیون تومان سیستم نوبت دهی تمام اتوماتیک کلینیک تخصصی بیمارستان شهید چمران طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

" پیمان پاکزاد " در گفتگوباامروله، عنوان کرد : با توجه به ازدحام مردم شهرستان کنگاور برای اخذ نوبت ویزیت و رنج و مشقتی که متحمل می شدند ، مجموعه مدیریتی اقدام به خریداری سیستم پیشرفته نوبت دهی الکترونیکی نمود که انشالله در پی تامین اعتبار لازم و پرداخت صورت گرفته انتظار داریم ظرف ده روز آینده شاهد راه اندازی اولین سیستم اتوماتیک نوبت دهی در استان باشیم.

 

وی در ادامه افزود با راه اندازی این سیستم عزیزان میتوانند از طریق اینترنت و تلفن با مرکز نوبت دهی تماس گرفته و براساس نوبتهای خالی اقدام به رزرو وقت نموده و با پرداخت الکترونیکی برخط رزرو خود را قطعی نموده و در زمان تخصیصی به کلینیک مراجعه نمایند.

 

پاکزاد خاطر نشان کرد :  بدین ترتیب افراد میتوانند بدون اتلاف وقت و با برنامه ریزی و فراغت خیال به امر تشخیص و درمان اقدام کنند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پایان گفت:  با پتانسیل بالای نیروی انسانی و فرهنگ غنی و مدیریت صحیح میتواند در زمینه IT بدل به یک شهر شاخص شود و ما نیز با آگاهی از این ظرفیتها حرکت به سمت و سوی های تک را در دستور کار خود قرار داده ایم و انشالله در زمان پیش رو تا پایان سال حرکتهای مبنایی را که طرح کرده ایم به انجام خواهیم رساند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد