یادداشت/

روستاییان و نقش بی بدیل آنها از تولد انقلاب تا کنون

سرویس: شهرستانکد خبر: 286631|00:19 - 1394/05/15
نسخه چاپی
 روستاییان و نقش بی بدیل آنها از تولد انقلاب تا کنون
پایگاه خبری امروله : بی شک نقش بی بدیل روستاییان در پیروزی ، تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و حتی در دوران دفاع مقدس نیز ارادت و دلبستگی خود را به این نظام نشان دادند که تقدیم هزاران شهید روستایی حاکی از این مدعاست.

به گزارشامروله، یادداشت / پیروزی هر انقلابی به  سه رکن اساسی وجود رهبری مقتدر، ایدلوژی و مکتب دارای معارف عمیق وحضورفعال مردم نیاز دارد .یکی از عواملی که پیروزی انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب ها متمایز ساخته پیش رو و خط مقدم بودن روستاییان و عشایر اقوام مختلف در تمام عرصه های انقلاب می باشد.

 

بی شک نقش بی بدیل روستاییان در پیروزی ، تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و حتی در دوران دفاع مقدس نیز ارادت و دلبستگی خود را به این نظام نشان دادند که تقدیم هزاران شهید روستایی حاکی از این مدعاست.

 

اولین شهدا و اولین مدافعان کشور در زمان جنگ از مردم روستایی بوده اند همه مردم ایران نزدیک به چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای دفاع از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران با توطئه های مختلف دشمنان جنگیدند و خون ترک،کرد، فارس، عرب، عشایر و روستایی درهم آمیخته است.

 

یکی از اقداماتی که دولت می تواند برای خدمت رسانی و جبران گوشه ای زحمات و جانفشانی های روستاهای کشور انجام دهد توجه به توسعه زیرساخت روستا ها می باشد که با تخصیص بودجه های عمرانی بیش از پیش به سازندگی و توسعه آنان بپردازد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد