وقتی در مورد پرسپولیس حرف می‌زنیم فقط باید به موفقیت فکر کنیم

ایوانکوویچ: این هوا برای فوتبال عادی نیست و هر دو تیم مشکل خواهند داشت/باید خوشحالی را به هواداران هدیه کنیم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 286635|00:29 - 1394/05/15
نسخه چاپی
ایوانکوویچ: این هوا برای فوتبال عادی نیست و هر دو تیم مشکل خواهند داشت/باید خوشحالی را به هواداران هدیه کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در امارات و عربستان تجربه این هوای گرم را دارم. این هوا برای فوتبال عادی نیست و هر دو تیم مشکل خواهند داشت.

به گزارشامروله، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس گفت: متاسفانه پرواز ما به سمت اهواز با تاخیر همراه بود و کمی دیر به نشست مطبوعاتی رسیدم که از این بابت عذر خواهی می‌کنم.

 

وی افزود: یکی از سخت‌ترین مسابقات ما  در پیش است در کنار مشکلات دیگر با یک هوای غیر عادی رو برو هستیم. حریف تیم جوان و خیلی خوبی است. آنها بسیار با انگیزه هستند و در دیدار با تیم سپاهان این مسئله را دیدیم.

 

به گزارشخبرگزاری فارس، قرار بود این نشست ساعت 18 و 45 دقیقه برگزار شود که با 15 دقیقه تاخیر نشست آغاز شد. به همین خاطر تعدادی از خبرنگاران سالن را ترک کردند.

 

وی افزود: با احترام به حریف باید بگویم  که در فکر بازی بهتری هستیم و می‌خواهیم 3 امتیاز را کسب کنیم. البته استقلال خوزستان تیم قوی است آنها قدرت‌شان را مقابل سپاهان نشان دادند.



سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه او اعلام کرده یک میلیون دلال اطراف این تیم است، اظهار داشت: این حرف را نزدم که در تهران چند میلیون دلال حضور دارد. شما خبرنگار هستید و می‌دانید که برخی رسانه‌ها چه رفتاری دارند و چه مسائلی را منعکس می‌کنند.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم از هفته اول نشان دهیم پتانسیل بالایی داریم در بازی اول شانس با ما نبود و چون بازیکنان در زمان‌های مختلفی به ما اضافه شدند بازی به بازی بهتر می‌شویم. هیچ بازی مثل مسابقه مقابل پدیده ما را از هدف دور نمی‌کند. در فوتبال برد و باخت داریم اما وقتی در مورد پرسپولیس حرف می‌زنیم فقط باید به موفقیت فکر کنیم.

برانکو در مورد مشکلات تیمش‌ خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما مصدومیت بنگر و کفشگری و همچنین محرومیت سوشا مکانی است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که محسن مسلمان عملکرد خوبی در فولاد نداشته و او هم به این بازیکن بازی نمی‌دهد، عنوان کرد: مسلمان 10 روز قبل از شروع بازی‌ها به جمع ما اضافه شد. مدتی زمان می‌برد تا او با سایر نفرات هماهنگ شود البته در بازی با پدیده او به میدان رفت.

وی در مورد اینکه چرا محسن مسلمان به اهواز نیامد، گفت: خیر مصدومیتی ندارد او در لیست 18 نفره برای این بازی نیست.

ایوانکوویچ در ادامه در مورد فوتبال اهواز، اظهار داشت: زمان حضور در تیم ملی وظیفه‌ام جذب بهترین‌ها بود. 5 بازیکن از اهواز به تیم ملی آمدند که جزو بهترین‌ها بودند. فولاد خوزستان با وجود تیم‌های قوی در آن سال‌ها قهرمان شد. همین مسئله به تیم‌های دیگر هم این نوید را داد که می‌توانند موفق شوند. امروز می‌بینیم که نفت تهران، ذوب آهن و سپاهان شانس قهرمانی هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه دفاع تیمش با مشکل روبرو است، تصریح کرد: باید در تمام خطوط قوی باشیم متاسفانه در دیدار مقابل پدیده دو اشتباه کردیم. این تیم بدون یک شانس جدی 2 گل زد. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم که می‌توانست منجر به گل شود.

وی در مورد اینکه چرا در نشست آب زیادی می‌نوشد، گفت: یک مقدار عصبی هستم و فردا حریف جدی داریم. در امارات و عربستان تجربه این هوای گرم را دارم. این هوا برای فوتبال عادی نیست و هر دو تیم مشکل خواهند داشت. ما باید هواداران را خوشحال نگه داریم و خوشحالی را به آنها هدیه کنیم. هواداران زیادی در سراسر ایران مخصوصا اهواز داریم و باید خوشحالی را به آنها هدیه کنیم.