مکری:

سه نمایشگاه صنایع دستی در روستاهای صحنه برگزار شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 286682|11:23 - 1394/05/15
نسخه چاپی
سه نمایشگاه صنایع دستی در روستاهای صحنه برگزار شده است
پایگاه خبری امروله : مشاور فرماندار و مدیرعامل کانون فرهنگی بانوان صحنه گفت: از ابتدای امسال تا کنون سه نمایشگاه صنایع دستی در سطح روستاهای شهرستان به منظور تمایل بیشتر بانوان به کارآفرینی برگزار شده است.

به گزارشامروله، شهره مکری  در کارگاه توانمندی سازی بانوان و توسعه پایدار با رویکرد مشارکتی که در سرسرای اجتماعات پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار شد افزود: برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی علاوه بر ایجاد مشارکت های اجتماعی در ایجاد اشتغال برای بانوان روستا و شهرستان موثر خواهد بود.


وی از برگزاری دو نمایشگاه هنری در سال جاری در صحنه خبر داد و گفت: در ایام عید نوروز و همچنین در ماه مبارک رمضان شاهد برپایی دو نمایشگاه فرهنگی و صنایع دستی با محوریت توانمندسازی و اشتغال زایی در این شهرستان بودیم.


مکری با تاکید براینکه حمایت فرماندار صحنه در راستای توانمندسازی بسیار تاثیرگذار بوده افزود: اقدامات مطلوبی برای ایجاد توسعه ای پایدار در حوزه بانوان در این شهرستان شده و بانوان کارآفرین از طریق دریافت وام اشتغال زایی حمایت می شوند.

 

مشاور فرماندار و مدیرعامل کانون فرهنگی بانوان صحنه از برگزاری سه نمایشگاه صنایع دستی در روستاهای صحنه خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها به صورت اتوبوس هایی سیار در روستاها برگزار که موجب تمایل بیشتر بانوان به کارآفرینی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

irna

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد