حجت الاسلام زارعی:

پیکرنحیف تولید ملی نیازمند حمایت ویژه مسئولین است

سرویس: شهرستانکد خبر: 286685|15:35 - 1394/05/16
نسخه چاپی
پیکرنحیف تولید ملی نیازمند حمایت ویژه مسئولین است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت: دولت باید از تولید ملی حمایت و از واردات بی رویه جلوگیری نماید چون یکی از جلوه های اقتصاد مقاومتی خارج کردن کالاهای لوکس و غیر ضروری می باشد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : با توجه به هجوم و استقبال گسترده شرکت های اروپایی از ارتباط با ایران  ، دولت باید در برابر این هجوم بی سابقه یک رویکرد فعال داشته باشد.

 

وی در ادامه اشاره ای به بیان معاون اول رئیس جمهور داشت وتاکید کرد : معاون اول رئیس جمهورگفته است در صورتی که تحریم ها برداشته شود ، شرکت های خارجی به سمت ایران هجوم می آورند به همین منظور باید از الان طوری برنامه ریزی شود که ایران تبدیل به محلی برای معرفی کالای آنان نشود.

 

خطیب نماز جمعه صحنه با اشاره به اینکه امروز پیکرنحیف تولید ملی نیازمند حمایت ویژه است خاطر نشان کرد : دولت باید از تولید ملی حمایت و از واردات بی رویه جلوگیری نماید چون یکی از جلوه های اقتصاد مقاومتی خارج کردن کالاهای لوکس و غیر ضروری می باشد.

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : شعار اصلی رئیس جمهور این بودکه چرخ کارخانه ها و چرخ تولید هم باید بچرخد که اصلی ترین حرف اقتصاد مقاومتی نیز همین است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد