گزارش خبری؛

کارگران روز مزد سیاهی لشکر مراسم چند ده نفره اصلاح طلبان/ از لغو سفر هادی خامنه ای به اسلام آباد غرب تحت فشار مردم تا دعوای اصلاح طلبها بر سر تریبون

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286687|16:49 - 1394/05/16
نسخه چاپی
	کارگران روز مزد سیاهی لشکر مراسم چند ده نفره اصلاح طلبان/ از لغو سفر هادی خامنه ای به اسلام آباد غرب تحت فشار مردم تا دعوای اصلاح طلبها بر سر تریبون
سخنرانی هادی خامنه ای در اسلام آباد غرب لغو، و سخنرانی محسن رهامی به عنوان رئیس کمیته انتخاباتی اصلاح طلبان به دلیل عدم استقبال مردم در سالنی برگزار شد که بخش عمده آن را کارگران روز مزد شرکت مانیزان (تولیدی لبنیات متعلق به مدیرمسئول روزنامه توقیف شده نشاط) تشکیل می دادند.

به گزارشامروله، بعد از سخنرانی هادی خامنه ای در کرمانشاه که با استقبال بسیار ضعیف از سوی مردم و حتی بخش عمده ای از اصلاح طلبان همراه شد، مراسم سخنرانی وی در اسلام آباد غرب لغو شد و محسن رهامی به تنهایی به این شهرستان سفر کرد.

 

بر اساس این گزارش فضای اعتراضی شدید و نارضایتی مردم انقلابی از سفر هادی خامنه ای به کرمانشاه موجب شد تا دلیل لغو سخنرانی وی در اسلام آباد غرب کسالت او اعلام شود. این در حالی است که وی شب گذشته در سلامت کامل در سالن نیمه خالی دولتی وحدت سخنرانی ساختار شکنانه و انتخاباتی خود را به پایان رساند.

 

 

هادی خامنه ای ترجیح داده بود به شهرستان اسلام آباد قدم نگذارد و رویارویی سخنان ساختارشکنانه خود با مردم اسلام آباد را آزمایش نکند.

 

سخنرانی محسن رهامی در اسلام آباد غرب نیز که با عدم استقبال ملموس مردم مواجه شده بود، مدیرمسئول روزنامه توقیف شده نشاط را برآن داشت تا کارگران روز مزد کارخانه لبنیات خود را برای استماع سخنرانی وی به محل مراسم ببرد و سالن برنامه را به هر نحوی که شده از فضای خالی دور کند.

 

وعده پذیرایی نهار از حاضرین در مراسم هم باعث نشده بود که به حضور کارگران کارخانه مانیزان احساس نیاز نشود.

 

دعوای اصلاح طلبها برای گرفتن تریبون و سخنرانی هم از حاشیه های دیگر این مراسم بود. لطیف صفری مدیر مسئول روزنامه توقیف شده نشاط که ظاهرا مجال سخنرانی به او نداده بودند مراسم را نیمه کاره رها کرده و از سالن رستوران سیب خارج می شود. وی با بیان این جمله که نباید تفرقه بین ما زیاد شود از سالن بیرون رفت.

 

خداحافظی و خروج لطیف صفری از سالن با دلخوری از عدم اشاره به نام او عدم اجازه سخنرانی

 

در این مراسم که همچنیان مجوز قانونی آنها در هاله ای از ابهام است و فرمانداری شهرستانهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب توضیحی در قبال آن ندادند، افرادی به عنوان نماینده انتخاباتی اصلاحطلبان در حمیل، دالاهو و اسلام آباد غرب معرفی شدند که روند قانونی یا غیر قانونی بودن این اقدام نیز قابل بررسی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد