سلیمانی :

قلم توانای خبرنگاران فرهنگ اعتماد و صداقت را در جامعه ایجاد می کند

سرویس: شهرستانکد خبر: 286696|09:22 - 1394/05/17
نسخه چاپی
قلم توانای خبرنگاران فرهنگ اعتماد و صداقت را در جامعه ایجاد می کند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه گفت : سلامت فکری و اشاعه فرهنگ اعتماد و صداقت هر جامعه در گرو فعالیت درست و بدون جانبداری خبرنگاران بوجود می آید.

" سید علی سلیمانی " در گفتگو باامروله، عنوان کرد : سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در هفدهم مرداد ماه سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست عوامل جهالت و نفاق، از سوی شورای فرهنگ عمومی و دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است که این روز بهانه ایست تا از زحمات این قشر تاثیر گذارقدر دانی گردد.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه داشتن عشق و علاقه کار خبری یکی از مهمترین ویژگی هر خبرنگار می باشد تصریح کرد :بر این اساس، کسی باید وارد عرصه جذّاب و در عین حال پر مخاطره خبرنگاری شود که ضمن داشتن این استعداد ذاتی، از هنر واژه گزینی، شمّ خبری، حوصله زیاد و نگاه موشکافانه و دقیق نیز برخوردار باشد.

 

سلیمانی اشاره ای به گفته  پيامبر خدا صلي الله عليه و آله در مورد حق گویی داشت و تاکید کرد : ایشان در حديثي فرموده اند: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هيچ ملامت گري نهراس» بنابراین ويژگي حق محوري، حق طلبي و حق گويي، از مهم ترين ويژگي هاي يك خبرنگار موفق و خداترس است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده تمام خبرنگاران در طول سال و آرزوی موفقیت، ابراز امیدواری کرد: به فضل الهی و با یاری و کمک اهالی رسانه، شاهد پیشبرد شایسته اهداف و بیانات مقام معظم رهبری در سطح شهرستان باشیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد