رجبی :

دفاع مقدس میدان مبارزه با شیطان بزرگ بود

سرویس: شهرستانکد خبر: 286847|18:32 - 1394/05/22
نسخه چاپی
 دفاع مقدس میدان مبارزه با شیطان بزرگ بود
پایگاه خبری امروله : بخشدار دینور گفت : دفاع مقدس میدان مبارزه با شیطان بزرگ بود و محفل شهدا درس‌های زیادی برای نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی دارد.

به گزارشامروله، یادواره شهدای بخش دینور با حضور خانواده معظم شهدا ، بسیجیان و جمعی از مسئولین ادارات این بخش برگزار گردید.

 

در این مراسم مصطفی رجبی ضمن یاد و نام شهدا عنوان کرد : شهیدان با خون خود افتخار و عزت را به کشورمان هدیه کردند زیرا قبل از انقلاب قدرت های جهان ایران را به عنوان یک قدرت به رسمیت نمی شناختند اما امروز به برکت شهدای انقلاب اسلامی، کشور عزیزمان بر قله های پیشرفت و تعال خودنمایی می کند.

 

وی در ادامه تاکید کرد : هر چقدر برای تجلیل از شهدا و خانواده معظم شهدا تلاش نمائیم باز هم مدیون آنها هستیم چرا که امنیت و رفاهی که در جامعه وجود دارد به برکت خون شهداست.

 

رجبی با بیان اینکه شهیدان سند زنده افتخار، اقتدار و عزت هویت ملی ایران در جهان هستند تصریح کرد :در جنگ تحمیلی رزمندگان با کمترین امکانات توانستند دشمن را با سلاح ایمان وایثار واز خود گذشتگی از میدان به در کنند   و امروزه با جنگ نرمی مواجه هستیم که دشمن در تلاش است تا ما را از اصل خود دور کند .

 

بخشدار دینور در پایان با بیان اینکه رمز شکل گیری و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا می باشد در پایان گفت:باید از تمام ظرفیت مردمی و ادارات در پاسداشت و گرامیداشت یاد شهداء استفاده کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد