حجت الاسلام زارعی:

برخورد قوه قضاییه با آقا زاده جنجالی بسیار قابل تقدیر است / بیکاری جامعه ربطی به تحریم ها ندارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 286858|16:15 - 1394/05/23
نسخه چاپی
برخورد قوه قضاییه با آقا زاده جنجالی بسیار قابل تقدیر است / بیکاری جامعه ربطی به تحریم ها ندارد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : نزاع های کلان سیاسی در کشور بسیار مشکل ساز شده اند و کسانی که شایستگی کاری ندارند تنها به دلیل متصل بودن به فلان شخص بر پست های مهم خدمتی در حال فعالیت هستند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کرد : قاطعیت قوه قضاییه در برخورد و زندانی کردن آقا زاده جنجالی بسیار قابل تقدیر است چون دلیلی ندارد شخصی منتصب به مسئولی باشد کارهایی بر علیه کشور انجام دهد ولی آزادانه بگردد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ساختن فیلم زندان رفتن اقا زاده همانند یک فیلم هالیوودی بود که در آن قوه قضاییه ظالم خوانده می شود تصریح کرد : چطور هنگامی که رحیمی و مرتضوی راهی زندان شدند آن موقع احقاق حق صورت گرفت ولی الانکه یکی از منصوبین شما به زندان محکوم شده است این حکم ظلم است!!

 

خطیب نماز جمعه صحنه با اشاره به اینکه ما در حوزه های مختلف کشور مشکلات بسیاری داریم تاکید کرد : یکی از مشکلاتی که جوانان ما با آن دست و پنجه نرم می کنند قضیه بیکاری است که هیچ ربطی به تحریم ها ندارد و خطر آن از تورمی که محصول تحریم ها می باشد بیشتر است.

 

حجت الاسلام زراعی خاطر نشان کرد : دوطرف مذاکره کننده هم اکنون درحال بررسی متون هستند ولی عده ای به دلیل ذوق زدگی بی جا طوری وانمود می کنند که اگر توافق صورت بگیرد تمام مشکلات از بین می رود ولی خود دولتی ها می گویند مشکلات اقتصادی داخلی حداکثر 30 درصد مربوط به تحریم ها می شود و مابقی مربوط به مشکلات داخلی است.

 

وی تشریح کرد : نزاع های کلان سیاسی در کشور بسیار مشکل ساز شده اند و کسانی که شایستگی کاری ندارند تنها به دلیل متصل بودن به فلان شخص بر پست های مهم خدمتی در حال فعالیت هستند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : بیماری سیستم مالی کشور بخصوص در موسسات مالی در برخی از موارد مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود اورده است که این امر نتیجه رها سازی این موسسات توسط بانک مرکزی می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد