گزارش

خانه هایی که از مهر خالی هستند / رها شده در شهر

سرویس: شهرستانکد خبر: 286859|00:42 - 1394/05/24
نسخه چاپی
خانه هایی که از مهر خالی هستند / رها شده در شهر
پایگاه خبری امروله : مسکن مهر 710 واحدی در شهرستان صحنه در واحد هایی به متراژ 70 و 90 متری در 11 بلوک در زمینی به مساحت 9/2 هکتار با زیربنای 75 هزار و 550 متر مربع در فاز دوم شهرک امام رضا (ع) احداث شده اند.

به گزارشامروله، «مسکن مهر» به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی در تاریخ فعالیتهای زیرساختی کشور با ساخت 4 میلیون واحد مسکونی شهری و روستایی و اعتبار 80 هزار میلیارد تومان تسهیلات و آورده مردم و گستردگی جغرافیایی در سراسر کشور در دولت گذشته آغاز شد.

 

مسکن مهر 710 واحدی در شهرستان صحنه در واحد هایی به متراژ 70 و 90 متری در 11 بلوک در زمینی به مساحت 9/2 هکتار با زیربنای 75 هزار و 550 متر مربع در فاز دوم شهرک امام رضا (ع) احداث شده اند.

 

این طرح با توجه به جمعیت رو به افزایش برخی از فاز های آن ، ساکنان آن را با مشکلات ، معضلات و کمبودهایی مواجه کرده است که طی تماس های مکرر ساکنان و متقاضیان مسکن مهر صحنه با  گروه خبری امروله سبب شد مشکلات این واحدها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

محیط زندگی در مسکن مهر اصلا زیبنده افراد آن نیست

 

 

 

 

هوشمند مرادی یکی از شهروندان صحنه ای است که از تحویل اولین واحد ها با متقاضیان در اینجا ساکن است وی در گفتگو با  امروله می گوید: متاسفانه زمان تحویل واحدها خیلی به عقب افتاد و وضعیت داخلی واحد ها اصلا قابل تحمل نیست.

 

وی ادامه داد : من یک فرزند کوچک دارم که باید در یک محیط مناسب زندگی کند اما متاسفانه محیط اینجا برای زندگی امنیت لازم را ندارد. به همین دلیل برخی از مالکان حاضر به سکونت در خانه های خود نیستند و واحدهایشان را به افراد مجرد اجاره می دهند. برخی اشخاص مجرد هم که رفت و آمدهایشان از نظر اخلاقی و معیشتی قانون و قاعده ای ندارد.

 

برخی از بلوک های مسکن مهر از نعمت گاز و برق محروم هستند

 

 

 

یکی از ساکنان مسکن مهر در ادامه این گفتگو ها در بلوک 6 اظهار داشت : واحد های این بلوک از نعمت گاز و برق محروم هستند و همین امر باعث شده است که ما نتوانیم در واحد های خودمان حاضر شویم.

 

وی تصریح کرد : من شخصا این موضوع را با مسئول تعاونی مربوط پیگیری کردم و ایشان مدعی شدند که پول به حساب اداره برق واریز شده است ولی هنگامی که به اداره برق مراجعه کردم رئیس اداره برق گفت که ما هیچ گونه وجهیی دریافت نکرده ایم.

 

وضعیت راه دسترسی به واحد های مسکن مهر غیر قابل تحمل است

 

 

 

 

ارائه امکانات و خدمات در مسکنی که نام مهر بر خود دارد آنقدر پایین است هیچ گونه مغازه ای برای خرید مایحتاج زندگی وجود ندارد و ما باید به شهرک کناری برای خرید مراجعه کنیم.

 

محمد عزیزی خاطر نشان کرد : حتی خیابان های و مسیرهای دسترسی به واحد ها ساماندهی نشده و تماما خاکی و غیر مسطح هستند بطوریکه با یک رفت و امد ساده تمام لباسهایمان خاکی می شوند.

 

وی در پایان گفت : ما درب ورودی پارکینگ ها رو خودمان مرتب کرده ایم تا بتوانیم با وسایل نقلیه خود را به داخل پارکینگ ببریم و از همه مهمتر به دلیل عدم جدول کشی با اولین باران فصلی تمام پارکینگ ها پر از آب های جاری می شوند.

 

راه ورودی و خیابان های اصلی مسکن مهر صحنه ساماندهی و آسفالت می شود

 

 

 

 

 

قنبر علی منصوری در گفتگو با امروله عنوان کرد : جدول گذاری ، بلوار سازی و ساماندهی اکثر نقاط مسکن مهر مربوط به تعاونی ها می باشد و انها طبق تعهدات خود باید به ساخت و توسعه انها بپردازند.

 

وی ادامه داد : انتظار می رود مسئولان مربوط به درد و دل مردم گوش دهند؛ چرا که حق شهروندان است که مطالباتشان روی زمین نماند و به وعده زندگی آرام، راحت  که به آنها داده شده بود، دست یابند.

 

عضو شورای اسلامی شهر صحنه در پایان خاطر نشان کرد : هم اکنون شهرداری در حال ساماندهی و آسفالت تمام کوچه های شهرک های جدید التاسیس می باشد که بعد از انجام انها راه ورودی و خیابان های اصلی مسکن مهر صحنه به منظور خدمات دهی به ساکنان انها ساماندهی و آسفالت می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد