فرزادی پور:

ساخت ایستگاه قطار در شهرستان صحنه باید مورد توجه قرار گیرد

سرویس: شهرستانکد خبر: 286883|16:00 - 1394/05/24
نسخه چاپی
ساخت ایستگاه قطار در شهرستان صحنه باید مورد توجه قرار گیرد
پایگاه خبری امروله : نایب رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه در جلسه مشترکی که با استاندار و معاونان وی برگزار شدگفت: در طرح ایستگاه های قطار با وجود این که خط راه آهن اصلی در طول مسیر خود از شهرستان صحنه عبور می کند، اما این شهرستان ظاهرا فاقد ایستگاه راه آهن است.

به گزارشامروله، نایب رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه در جلسه مشترکی که با استاندار ، مدیرکل دفتر شهری و روستایی  در محل دفتر ابراهیم رضایی بابادی برگزار شد عنوان کرد : در طرح ایستگاه های قطار با وجود این که خط راه آهن اصلی در طول مسیر خود از شهرستان صحنه عبور می کند، اما این شهرستان ظاهرا فاقد ایستگاه راه آهن است و مسافران برای سوار شدن به قطار مجبور به عزیمت به شهر کنگاور و یا شهر هرسین می باشند که این امر باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

 

وی در ادامه اشاره ای به روند ساخت پارک ساحلی دربند داشت و تصریح کرد : پروژه پارک ساحلی دربند یکی از طرح های عمرانی شورای اسلامی و شهرداری صحنه می باشد که تا کنون پیشرفت خوبی داشته است ولی برای تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار کمکی می باشیم.

 

جمال فرزادی پور به مشکلات پروژه های عمرانی روستاهایی شهرستان بویژه تسریع در عملیات سد قشلاق  پرداخت و خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات مردمی بخش چمچمال ساماندهی راه دسترسی پل شهدا است که هر چه سریعتر نیازمند ساماندهی و روکش دوباره آسفالت می باشد.

 

عضو شورای اسلامی شهر صحنه و نایب رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت : شهرستان صحنه به دلیل ظرفیت بالای مناطق دیدنی و گردشگری همیشه مورد توجه مسافرین و توریست های داخلی و خارجی بوده است که انتظار می رود اعتبار ویژه ای در بحث گردشگری سراب دربند صحنه تخصیص داده شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد