ورزشی/

مدیرعامل متهم پرسپولیس اسپانسر استقلال/ حضور سیاسی در نشست آبی‌ها

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 286900|12:39 - 1394/05/25
نسخه چاپی
مدیرعامل متهم پرسپولیس اسپانسر استقلال/ حضور سیاسی در نشست آبی‌ها
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که به خاطر برخی ابهامات مدتی را در زندان سپری کرده بود در نشست اخیر مسئولان باشگاه استقلال برای جذب اسپانسر حضور داشت و قول‌هایی هم برای کمک به این باشگاه داده است!

به گزارشامروله، ماجرا از آنجا شروع شد که هفته گذشته و در جریان اعتراض کادر فنی و بازیکنان استقلال به عدم پرداخت‌های مالی جلسه‌ای در وزارت ورزش و در محل کار بهرام افشارزاده شکل گرفت اما زمانی که استقلالی‌ها وارد محل جلسه شدند حضور یک چهره آشنا باعث تعجب آنها شد.

 

حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که به خاطر نشست با یکی از عوامل موساد در زمان حضورش در پرسپولیس مشکلاتی برایش ایجاد شده بود، در جمع آبی‌پوشان حضور یافته بود و تمامی توضیحات در مورد اسپانسر و حمایت‌های مالی را ارائه کرد.

این اتفاق علاوه بر ایجاد مجدد شائبه در وزارت ورزش برای استفاده از حمیدرضا سیاسی که در خوشبینانه‌ترین حالت متهم پرونده‌ای جنجالی در سال گذشته بوده، این بحث را دوباره باز می‌کند که سیاسی باز هم هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را توامان از نظر مالی مدیریت می‌کند؟

حمیدرضا سیاسی در شرایطی توضیحاتی پیرامون اسپانسر را به استقلالی‌ها ارائه کرد که گفته می‌شود او در پشت پرده با اسپانسر پرسپولیس هم در ارتباط است. این درحالی است که فصل گذشته به خاطر همسان بودن سرمنشاء اسپانسر استقلال و پرسپولیس حرف و حدیث زیادی بوجود آمد.