سردار بهمن ریحانی:

شهدا درس ایستادگی در مقابل تحریم و تهدید را به ما آموختند/ ابزار دشمن ایجاد بی تفاوتی در جامعه است

سرویس: شهرستانکد خبر: 286941|13:34 - 1394/05/27
نسخه چاپی
شهدا درس ایستادگی در مقابل تحریم و تهدید را به ما آموختند/ ابزار دشمن ایجاد بی تفاوتی در جامعه است
پایگاه خبری امروله : فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت : کشور ما از فرهنگ شهدا یادگرفته است که نه از تحریم ها سست می شویم و نه از تهدیدات می ترسیم.

به گزارشامروله، سردار بهمن ریحانی در مراسم یادواره شهدای حوزه مقاومت امام حسین (ع) ناحیه مقاومت شهرستان صحنه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا عنوان کرد : امروز در منطقه شاهد پرچم هایی از اسلام هستیم که بویی از اسلام نمیدهند و حامیان آن در حال جنایت و شکستن ارزش های انسانی می باشند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه عزت و افتخار ملت ایران مرهون جانفشانی های شهدا می باشد تصریح کرد : شهدا انسان هایی بودند که راه درست و جاودانگی را انتخاب کردند و با خون خود به انقلاب عزت بخشیدند.

 

سردار ریحانی با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند توجه ما را به کشور های مستضعف کمرنگ کنند تاکید کرد : در طول این سی و چند سال از عمر انقلاب دشمنان ما به هر اقدامی دست زدند تا جلوی مسیر پرشتاب ملت ایران را بگیرند که به برکت شهدا و امام شهدا نتوانسته اند کوچکترین مانعی برای توسعه کشور ایجاد کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن بیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شود آن جامعه خواهد مرد خاطر نشان کرد : شهدا سرمایه های ارزشمند ما هستند و اگر آنها را از دست بدهیم نابود خواهیم شد . یکی از برنامه های دشمن استفاده از ابزار بی تفاوتی در جامعه است که هر کس نسبت به شهر ، خانه ، دین و ... بی تفاوت باشد .

 

وی با اشاره به اینکه اگر ما به توافق نهایی برسیم نباید فکر کنیم دشمنان از دشمنی خود دست بر می دارند تاکید کرد: کشور ما از فرهنگ شهدا یادگرفته است که نه از تحریم ها سست می شویم و نه از تهدیدات می ترسیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد