به منظور تجلیل از ایثارگران/

دیدار با خانواده آزادگان فرهنگی صحنه انجام شد/ رحیمی : صبر و مقاومت آزادگان مثال‌زدنی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 286952|09:04 - 1394/05/28
نسخه چاپی
 دیدار با خانواده  آزادگان فرهنگی صحنه انجام شد/ رحیمی : صبر و مقاومت آزادگان مثال‌زدنی است
پایگاه خبری امروله : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه در دیدار باخانواده جانبازان و آزادگان فرهنگی این شهرستان گفت : صبر و مقاومت جانبازان و آزادگان مثال‌زدنی است.

به گزارشامروله، در راستای تجلیل از آزادگان و  جانبازان هشت سال دفاع مقدس رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه به همراه مسئول امور ایثارگران این اداره به دیدار جانبازان صحنه ای رفتند.

 

در حاشیه این دیدار حسن رحیمی در گفتگو با امروله عنوان کرد : آزادگان ما ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگذاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است.

 

وی درادامه با بیان اینکه ایثارگری شهدا و جانبازان سبب شد تا امروز پرچم جمهوری اسلامی در دنیا به اهتزاز در آید، اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان افتخارنظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

رحیمی با اشاره به اینکه آزادگان بهترین الگو برای دولتمردان هستند، تصریح کرد : صبر و مقاومت جانبازان مثال‌زدنی است زیرا تاثیر فداکاری آزادگان در جامعه کمتر از ایثار شهدا نیست و باید آنها را الگوی خود و جوانان قرار دهیم.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه در پایان گفت : جانبازان بالا ترین سرمایه خود که همان سلامتی آنها است را برای انقلاب گذاشتند و لذا این ممهم مسئولیت همگان را در برابر آنها سنگین ترمی کند.

 

گفتنی است، در این دیدارها به این خانواده های والامقام لوح سپاس وهدایایی به رسم یاد بود، اهدا شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد