برادر شهید:

خانواده شهدا عزیزان خود را برای آزادگی و استقلال نظام تقدیم انقلاب کردند

سرویس: شهرستانکد خبر: 287010|14:48 - 1394/05/29
نسخه چاپی
خانواده شهدا عزیزان خود را برای آزادگی و استقلال نظام تقدیم انقلاب کردند
پایگاه خبری امروله : برادر شهید نصر الله ناصر پور گفت: حضور آحاد مختلف مردم بویژه خود مسئولین نظام در پویش ما نفوذ آمریکا را اجازه نمی دهیم در واقع لبیک به سخن مقام معظم رهبری است.

برادر شهید گرانقدر نصر الله ناصر پور در گفتگو باامروله، عنوان کرد : تمام خانواده معظم شهدا گوش به فرمان رهبری می باشند و اجازه نخواهند داد که دشمنان قسم خورده این نظام کوچکترین خدشه ای به خطوط قرمز نظام که مورد دغدغه رهبری می باشد وارد کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مردم کشور ما برای رسیدن به انقلاب جمهوری اسلامی بسیار هزینه دادند تصریح کرد: برخی ها فکر می کنند آمریکا دوست ملت ایران است و برای آبادانی کشور ما تلاش می کند اما این افراد ذوق زده باید بدانند که قطعا اینگونه نیست چرا که امریکا و سران کشو رهای استکبار از تولد انقلاب تا کنون برای ضربه زدن به این نظام از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده اند.

 

خیر الله ناصر پور با اشاره به اینکه خانواده شهدا فرزندان و جگر گوشه های خود را برای استقلال و آزادی کشور فدای انقلاب کردند تاکید : ما همچنان گوش به فرمان رهبری هستیم و اگر ایشان دستور بدهند جان و مال خود را نیز تقدیم انقلاب خواهیم کرد.

 

ناصر پور خاطر نشان کرد : حضور آحاد مختلف مردم بویژه خود مسئولین نظام در پویش ما نفوذ آمریکا را اجازه نمی دهیم در واقع لبیک به سخن مقام معظم رهبری است که ایشان به عنوان دیده بان نظام بر تمام مسائل کشور اشراف دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد