شهردار صحنه

تاریخ هیچ گاه تلاش های آزادگان را فراموش نخواهد کرد

سرویس: شهرستانکد خبر: 287011|09:56 - 1394/05/29
نسخه چاپی
تاریخ هیچ گاه تلاش های آزادگان را فراموش نخواهد کرد
پایگاه خبری امروله : شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر صحنه به همراه جمعی از مسئولین ادارات از خانواده جانبازان و ایثارگران دیدار و سرکشی کردند.

به گزارشامروله،  به منظور گرامیداشت دلاوری ها و رشادت های جانبازان سرافراز کشور شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر صحنه به همراه جمعی از مسئولین ادارات از خانواده جانبازان و ایثارگران این شهرستان دیدار و سرکشی کردند.

 

در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر صحنه با اشاره به اينكه دلجويي و تكريم اين عزيزان از مهمترين وظايف مديران شهري است عنوان کرد: وظيفه ما به عنوان خادمان شهر نسبت به رفع نيازهاي اساسي خانوادگان شهدا ،جانبازان و آزادگان در حوزه ي خدمات شهری بسیار بیشتر است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد : آقایی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون دلاوری های جانبازان و خون هزاران شهد از ابتدای جنگ تحمیلی تا کنون است.

 

مجید نظری گفت : همه مسئولین موظف هستند تا با برنامه ریزی های درست و کابردی فرهنگ شهادت و ایثار گری را در جامعه رواج دهند.

 

همچنین کیومرث اسدی شهردار صحنه دلجویی از این آزادگان را ادای دین به ارزشهای انقلاب دانست و عنوان کرد: تاریخ هیچ گاه تلاش های آزادگان را فراموش نخواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد