حجت الاسلام زارعی:

آمریکا هنوز دشمن شماره یک ملت ایران است

سرویس: شهرستانکد خبر: 287016|15:29 - 1394/05/30
نسخه چاپی
آمریکا هنوز دشمن شماره یک ملت ایران است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : نیت غربی ها از انجام مذاکرات این بود که با استفاده از توافق راهی برای نفوذ به کشور ایجاد کنند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبای سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : آمریکا مصداق عینی استکبار و دشمن اصلی اسلام است.

 

وی ادامه داد : برخی ساده لوحان تصور می کنند بواسطه مذاکرات هسته ای و برجام که به تعبیر مقام معظم رهبری هنوز تکلیف آن در ایران و آمریکا مشخص نیست ، آمریکا دست از دشمنی با ایران بر می دارد و روابط این دو کشور به زمان قبل از انقلاب بر می گردد.

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه آمریکا هنوز دشمن شماره یک ملت ایران است تاکید کرد : آمریکا برای ایران همیشه یک چالش است چرا که مقامات آمریکایی به صراحت می گویند اگر توافق هم صورت گیرد باز هم گزینه نظامی علیه ایران روی میز است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به بیانات مقام معظم رهبری داشت و خاطر نشان کرد : نیت غربی ها از انجام مذاکرات این بود که با استفاده از توافق  راهی برای نفوذ به کشور ایجاد کنند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : ما از تشیعی که پایگاه و تبلیغات آن لندن باشد را قبول نداریم و از کسانی که به وحدت کمک می کنند حمایت ،  و با کسانی که ضد وحدت اسلام عمل می کنند مخالفیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد