یک برادر شهید:

خون پاک شهدای روستایی نباید نادیده گرفته شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 287022|08:04 - 1394/05/31
نسخه چاپی
خون پاک شهدای روستایی نباید نادیده گرفته شود
پایگاه خبری امروله : برادر شهید گرانقدر مظفر سلیمانی گفت : این شهدای روستایی بودند که تا اخرین لحظه زندگی خود زیر لوای ولایت نفس کشیدند و هیچ گونه تکبر و غروری نداشتند.

" حمزه سلیمانی " برادر شهید گرانقدر مظفر سلیمانی در گفتگو باامرولهبا اشاره به اینکه جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند از درجات والا است  عنوان کرد : ارزش شهادت بالاترین ارزشهاست و زمان، همه چیز به جز خون شهید را کهنه مى‏کند.

 

 

وی در ادامه تاکید کرد : هدفی که شهیدان دنبال کردند نه تنها سربلندی اسلام را ضمانت کرد بله با خون خودشان آبروی انقلاب را حفظ کردند.

 

سلیمانی با بیان اینکه اکثر شهدای جنگ تحمیلی روستا زاده بودند تصریح کرد : پدرمادران شهدا در فقر و تنگ دستی آنان را بزرگ و تقدیم انقلاب نمودند و ما نباید خون پاک شهدای روستای یی وتمامی شهدای هشت سال دفاع مقدس را نادیده بگیریم.

 

برادر شهیدگرانقدر مظفر سلیمانی خاطر نشان کرد :  اگر بخواهیم شهدای روستایی را توصیف کنم باید بگوییم این شهدای عزیز بودند که برای دفاع از ناموس و خاک وطن جان خود را فدا نمودند تا امروز همه آحاد مختلف جامعه به راحتی زندگی کنند این شهدای روستایی بودند که تا اخرین لحظه زندگی خود زیر لوای ولایت نفس کشیدند و هیچ گونه تکبر و غروری نداشتند.

 

کارشناس ارشد حقوق بین الملل در پایان گفت: امروزه کسانی هستند که بر سر انقلاب منت می گذارند ما اگر در صدر اسلام توجه نماییم باید به عزیزانی و شهدای یاد کنیم که واقعا یک انقلابی واقعی بودند ازجمله ابوذر غفاری و عمار یاسر که تا اخرین نفس عمر خود بر پایه ارمان های انقلاب محمدی ماندند و جان خود را فدای اسلام و مسلمین نمودند

 

 

 
 
گروهبانیکمشهیدمظفر سلیمانی در سال 6/5/1355 در روستای اسلام آباد سفلی از توابع شهرستان صحنه در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و در سال 1373 استخدام  نیروی انتظامی  شدند و دوران آموزشی را در مرکز آموزشی سراب نیلوفر کرمانشاه گذراند و بعد از این دوران به استان سیستان و بلوچستان  منتقل گردید و در اداره آگاهی شهرستان چابهار مشغول خدمت  به مردم آن شهرستان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند تا اینکه درمورخه 8/5/75در اثر در گیری با اشرار و سوداگران در کیلومتر 10جاده ایرانشهر به چابهار به درجه رفیع شهادت نائل گردید .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد