دبیر هیئت دوچرخه‌سواری کرمانشاه خبر داد:

حضور رکابزنان کرمانشاهی در مسابقات کورس جاده‌ای کشور

سرویس: اخبار استانکد خبر: 287027|10:24 - 1394/05/31
نسخه چاپی
	حضور رکابزنان کرمانشاهی در مسابقات کورس جاده‌ای کشور
مرصاد نیوز: دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری کورس جاده‌ای کشور شهریور ماه امسال در تهران برگزار و تیم کرمانشاه نیز در این مسابقات حضور می‌یابد.

به گزارشامروله، افشین قبادی اظهار داشت: دومین مرحله رقابت‌ های دوچرخه سواری لیگ کوهستان و نیز مسابقات کورس جاده‌ای کشور شهریور ماه انجام خواهد شد و رکابزنان کرمانشاهی نیز در رده بزرگسالان به این مسابقات اعزام می‌ شوند.

 

وی با انتقاد از عدم همراهی مسئولان در جهت حمایت از برنامه هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه برای برگزار کردن بزرگترین تور دوچرخه سواری کشور«یادواره عملیات مرصاد» گفت: برگزاری این طور تنها ۲۰ میلیون تومان هرینه داشت که با توجه به عدم وجود اسپانسر از پیگیری برنامه دلسرد شدیم.

 

قبادی جاده‌ های اطراف کرمانشاه و به ویژه جاده روانسر را بهترین مکان برای برگزاری کورس‌های جاده‌ای عنوان کرد و گفت: کوه‌ های پرآو نیز از موقعیتی بی‌نظیر برای مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در سطح ملی برخوردار است.

 

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان میزبانی مسابقات تیمی دوچرخه‌ سواری پیشکسوتان به کرمانشاه داده شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد