پس از گذشت ۹ سال؛

وضعیت احداث زورخانه ملی کرمانشاه همچنان در ابهام است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 287030|10:28 - 1394/05/31
نسخه چاپی
	وضعیت احداث زورخانه ملی کرمانشاه همچنان در ابهام است
مرصاد نیوز: سرمربی تیم زورخانه‌ای کرمانشاه گفت: طرح احداث زورخانه ملی کرمانشاه از سال ۸۶ با تصویب بودجه ارائه شد اما بعد از گذشت سال‌ها همچنان شاهد بلا تکلیفی و ابهام در این پروژه هستیم.

به گزارشامروله،  محمد شهبازی اظهار داشت: در سال ۱۳۸۶ طرحی در مجلس با عنوان احداث زورخانه‌های ملی در هر استان از جمله اصفهان، یزد، کرمان، کردستان و کرمانشاه جهت برگزاری مسابقات ملی و فراملی مصوب و بودجه آن نیز تصویب شد.

 

سرمربی تیم زورخانه‌ای کرمانشاه در ادامه افزود: در راستای اجرای مصوبه مذکور مبلغ ۳ میلیارد تومان برای احداث زورخانه ملی در کرمانشاه مصوب و مقرر شد عملیات احداث در زمینی در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه انجام شود که آن زمان تنها پس از پیشرفت ۱۰ درصد کار، پروژه متوقف شد و اکنون نیز پس از ۹ سال همچنان در انتظار مشخص شدن وضعیت آن هستیم.

 

وی خواستار هکاری و تعامل ادارات مجهز به سالن‌های زورخانه در جهت پیشبرد این ورزش و فراهم کردن زمینه امکان فعالیت برای باستانی‌ کاران شد و گفت: برخی از ادارات دارای زورخانه‌های مجللی هستند اما تنها برای استفاده قشر خاصی لحاظ شده که این امر نیازمند بازنگری و اصلاح است.

 

شهبازی زورخانه‌های علمدار، بیژن و کهن را از جمله زورخانه‌های فعال بخش خصوصی در کرمانشاه عنوان و تصریح کرد: احداث زورخانه‌ها در محلات کرمانشاه برای احیای این ورزش دیرین ایرانیان ضروری است.

 

وی همچنین از ایجاد آکادمی ورزش زورخانه‌ای در کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه نیز برای جذب و آموزش اختصاصی نونهالان، نوجوانان و دیگر افراد در دستور کار قرار دارد و امیدواریم پس از طی روال اداری اجرایی شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد