حجت الاسلام سید سامعی:

۱۲ مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه کرامت به مناطق مختلف صحنه اعزام شدند

سرویس: شهرستانکد خبر: 287062|08:53 - 1394/06/01
نسخه چاپی
۱۲ مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه کرامت به مناطق مختلف صحنه اعزام شدند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه از اعزام ۱۲ مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه کرامت به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام سید حسین سیدسامعی عنوان کرد : دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج معارف دینی است و مبلغان اعزامی باید به تقویت معارف اسلامی و تبیین آن در بین نسل جوان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی با تأکید بر ایجاد پیوند عمیق بین جوانان و اهل بیت علیهم السلام، یادآور شد: گسترش برنامه‌های فرهنگی در جامعه فرصت مناسبی برای تقویت باورهای دینی جوانان است.

 

حجت‌الاسلام سیدسامعی در ادامه افزود: برپایی مراسم و آیین‌های جشن و سرور، پاسخ ‏گویی به احکام شرعی، قرائت ادعیه و اقامه نماز جماعت از دیگر وظایف مبلغین اعزامی است.

 

وی تصریح کرد: مبلغین اعزامی علاوه بر ترویج فرهنگ اعتقادی، دینی و اسلامی بین آحاد مردم، آنان را با مناقب خاندان اهل بیت عصمت و طهارت از جمله حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) آشنا می‌کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در پایان  گفت : به همت اداره تبلیغات اسلامی صحنه مسابقات گوناگون فرهنگی و مذهبی نیز با حضور مبلغان، در این ایام برگزار می‌شود و هدایایی نیز برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد