ارم آبادی خبرداد

حضور145مددجودرکانون فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 287097|10:08 - 1394/06/02
نسخه چاپی
حضور145مددجودرکانون فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه گفت: هم اکنون برنامه های کانون فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد شهرستان صحنه با حضور 145 مددجو عضو در حال اجرا است.

به گزارشامروله، " وحید ارم آبادی  عنوان کرد : هم اکنون برنامه های کانون فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد شهرستان صحنه با حضور 145 مددجو عضو در حال اجرا است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان، دانشجویان، دختران بازمانده از تحصیل و مادران تحت حمایت عضو این کانون هستند افزود: این کانون با داشتن کادری مجرب ، امکانات مجهز و برقراری تعاملات برون‌سازمانی توانسته است به تعداد زیادی از مددجویان ارائه خدمت کند.

 

ارم آبادی تصریح کرد: علوم قرآنی، فنی و حرفه ای و تربیت بدنی از رشته های اصلی این کانون به شمار می رود که مددجویان عضو در حال فراگیری این رشته ها هستند.

 

به گفته این مسوول همچنین کمیته امداد شهرستان صحنه دارای یک کانون موقت تابستانه است که کانون های فرهنگی در این شهرستان تا پانزدهم شهریور ماه فعالیت خواهند داشت.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه در پایان گفت : امسال 135عضو کانون های فرهنگی کمیته امداد شهرستان صحنه از برنامه های اردوی کشوری، منطقه ای و استانی بهره مند خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد