کلنگ‌زنی طرح بیواتانول کرمانشاه

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران: برای پاسخگویی به اشتغال باید طرح‌های صنعتی جدید ایجاد کنیم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 287133|10:33 - 1394/06/03
نسخه چاپی
رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران: برای پاسخگویی به اشتغال باید طرح‌های صنعتی جدید ایجاد کنیم
پروژه بیواتانول کرمانشاه با حضور رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، استاندار و جمعی از مسئولین استان، امروز(سوم شهریور) در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه کلنگ زنی شد.

به گزارشامروله، به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، سیدرضا نوروز زاده رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم کلنگ زنی این طرح صنعتی با اشاره به لزوم توسعه واحدهای صنعتی در کشور، اظهار کرد: ایران کشوری کشاورزی است، اما در کنار آن باید با احداث واحدهای صنعتی جدید پاسخگوی اشتغال در کشور باشیم.

وی با انتقاد از شرایط کشور در هشت سال گذشته جهت توسعه واحدهای صنعتی، گفت: در این مدت با تصویب قانونی سازمان های توسعه ای اختیارشان را برای سرمایه گذاری از دست دادند و منابعشان از دست رفت که در دولت جدید لایحه ای به تصویب رسید که این سازمانها مجددا اختیار سرمایه گذاری را بدست آوردند.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهبود شرایط اقتصادی کشور، اجرای طرح های تولیدی و عمرانی در کشور افزایش یابد.

نوروززاده در ادامه با بیان اینکه طرح تولید بیواتانول کرمانشاه سالها بلاتکلیف بود، گفت: به همت دولت و پیگیری مسئولین استان امروز شاهد کلنگ زنی این طرح هستیم و با توجه به اینکه این طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است، تلاش داریم در زمان معقولی به نتیجه برسد.

وی گفت: بدنبال مطالعه پروژه های دیگری برای اجرا در استان کرمانشاه هستیم.

وی با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه، گفت: در این استانها نگاهی فرا مرزی و با دید به بازارهای صادراتی داریم.

ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه نیز با بیان اینکه این طرح از مصوبات سفر رهبری است، گفت: با پیگیری فراوان امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه هستیم و پروژه های بزرگ تری نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به پتانسیل مرزی استان، گفت: تولید صنعتی استان باید با دید صادراتی باشد.

طرح تولید بیواتانول کرمانشاه در شهرک صنعتی بیستون کلنگ زنی شد. قرار است این طرح با پیش بینی سرمایه گذاری 200 میلیارد تومان ظرف مدت 30 ماه اجرا شود.

این طرح ظرفیت تولید روزانه 200 هزار لیتر بیواتانول سوختی و 200 تن کنجاله تخمیری را دارد.  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد