فرماندار سرپلذهاب:

بانک ها با استفاده از گردش پولی مردم در اجرای منویات رهبری گام بردارند/ لزوم اجرای بانکداری اسلامی در جامعه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 287174|11:02 - 1394/06/04
نسخه چاپی
	بانک ها با استفاده از گردش پولی مردم در اجرای منویات رهبری گام بردارند/ لزوم اجرای بانکداری اسلامی در جامعه
مرصادنیوز: فرماندار سرپلذهاب با بیان اینکه بانک ها باید با استفاده از گردش پولی سرمایه های مردم در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاستهای مالی دولت تدبیر و امید گام بردارند بر لزوم اجرای کامل بانکداری اسلامی در جامعه تاکید کرد.

به گزارشامروله، به نقل از بازی دراز،  جهانبخش حیدری در جلسه شورای بانک های شهرستان اظهار داشت: بانکها از طریق گردش سرمایه های پولی مردم می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید گام های مؤثری بردارند.

 

فرماندار سرپلذهاب افزود: با توجه به بانکداری اسلامی، بانکها باید نسبت به اصلاح قوانین بانکی و به روزرسانی آن بر اساس دین مبین اسلام به منظور رفع مشکلات مردم و رونق اقتصادی اقدام مقتضی به عمل آورند.

 

وی در ادامه با توجه به استفاده مردم از خودپردازهای شعب مختلف بانکها افزود: رؤسای شعب بانکها باید نظارت کافی برخودپردازها و اسکناس گذاری به موقع آنها داشته باشند و در صورت وجود نقص فنی در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنند به گونه ای که در ارائه خدمات به مردم و شهروندان وقفه ای پیش نیاید.

 

حیدری همچنین اذعان داشت: برخی از شعب بدون رعایت نکات حفاظتی اقدام به حمل و جابجایی پول در بین شعب بانکها می کنند که این مسئله باعث نگرانی از جهت وقوع حوادث از جمله سرقت می شود لذا لازم است که بدون محافظ و عدم رعایت مسائل امنیتی اقدام به جابجایی وجوه نقدی ننمایند.

 

جلسه شورای بانکهای شهرستان سرپلذهاب در جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید و ارائه خدمات بهتر به شهروندان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.  در این جلسه که با حضور رؤسای بانکها و نماینده نیروی انتظامی شهرستان برگزار گردید مصوب شد که توسط بانک ملی یا بانک کشاورزی شهرستان نسبت به نصب یک دستگاه خودپرداز در محل مجتمع اداری اقدام شود و در صورت عدم همکاری بانک، بخشداری نسبت به انتقال حساب دهیاریها به بانک دیگر اقدام نماید.

 

همچنین مقرر گردید مجمع امور بانکی تشکیل و در آن مجمع جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان تبادل نظر شود.