در هنرستان کاردانش فضیلت

دوره ضمن خدمت توانمند سازی مدیران مدارس صحنه ای در خصوص جنگ نرم برگزار شد+ تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 287206|11:21 - 1394/06/04
نسخه چاپی
دوره ضمن خدمت توانمند سازی مدیران مدارس صحنه ای در خصوص جنگ نرم برگزار شد+ تصویر
پایگاه خبری امروله : با حضور جمعی از مدیران مدارس سطح شهرستان صحنه دوره ضمن خدمت توانمند سازی مدیران متوسطه در خصوص جنگ نرم و بازی های رایانه ای برگزار شد.

به گزارشامروله، به همت کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه صحنه دوره ضمن خدمت توانمند سازی مدیران مدارس متوسطه این شهرستان در خصوص جنگ نرم و بازی ها رایانه ای در هنرستان کار و دانش فضیلت برگزار شد.

 

در این دوره مجید بابایی به مشکلات ناشی از استفاده ماهواره بر خانواده ها پرداخت و عنوان کرد : امروزه با گسترش بي حد و حصر فن اوري اطلاعات و ارتباطات كه مظهر آن همان اقمار مصنوعي مي باشد، تهاجم فرهنگي به مسئله اي جهاني تبديل گرديده است و اين ابتلاي جهاني، بسياري از كشورها را به چاره انديشي وا داشته است و حتي انديشمندان و روشنفكران كشورهاي غير اسلامي نيز نسبت به امحاء فرهنگ كشور خود در برابر فرهنگ ماهواره اي، دغدغه خاطر دارند و در مواجهه با اين پديده ساختارشكن، خود را مسئول مي دانند.

 

وی ادامه داد : متاسفانه به دليل عدم آگاهي والدين از بلوغ فرزندانشان شرايط خاصي براي ديدن برنامه هاي ماهواره صورت نمي گيرد و باعث مي شود مواردي مانند خشونت و لجبازي در فرزندان بيشتر خود را نشان دهد.

 

بابایی خاطر نشان کرد :  از سوي ديگر والدين وقت زيادي را براي بودن با فرزندانشان نمي گذارند و در حقيقت مهارت هاي ارتباطي در خانواده هاي ايراني بسيار كاهش يافته است.

 

سخنران این مراسم در پایان به بیان مضرات استفاده از بازی های رایانه ای داشت و در پایان گفت : بازی های رایانه ای به همان میزان که محبوب ترین و جذاب ترين ابزار سرگرمي كودكان و نوجوانان جامعه امروز به شمار مي رود ، یک تهدید کننده جدی برای سلامت جسم و روح و روان آنها است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد