با حضور مدیر کل/

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 287209|09:00 - 1394/06/04
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله :مراسم توديع و معارفه رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان صحنه با حضور مدير كل سازمان تبليغات اسلامي استان و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان برگزار شد.

به گزارشامروله، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل قبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ، مسئولین ادارات ،جامعه روحانیت ومسئولین هیئت های مذهبی دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی اشاره ای به وظیفه حساس و خطیر روحانیت در به ثمر رساندن اهداف نظام اسلامی داشت و تصریح کرد: وجود نعمت روحانیت در هر منطقه ای عرصه را بر عاملان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن تنگ می کند.

 

حجت الاسلاموالمسلمین اسماعیل قبادی خاطر نشان کرد : سازمان تبلیغات اسلامی همیشه و در همه حال با سیاست های انقلاب اسلامی همراه و بوده و در حفظ و حراست از فرهنگ دینی پیشگام بوده است.

 

در پایان این مراسم، پس از قرائت حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سیف الله سبزی که از سوی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه صادر شده بود، مسئولین استان و شهرستان از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین سید حسین سید سامعی تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد