سلیمانی:

شهید رجایی و باهنر الگوی ناب دولتمردی در نظام اسلامی بودند

سرویس: شهرستانکد خبر: 287241|10:58 - 1394/06/05
نسخه چاپی
شهید رجایی و باهنر الگوی ناب دولتمردی در نظام اسلامی بودند
پایگاه خبری امروله : کارشناس ارشد حقوق بین الملل گفت: هفته دولت هفته سپاس و قدر دانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و عدالت ونظم وامنیت است این هفته را باید به دولتمردان و کارمندانی تبریک و تهنیت گفت که وجود خویش را وقف اسلام و جامعه نموده اند.

" حمزه سلیمانی " در گفتگو با امروله عنوان کرد : درهفتم شهریور سال 60بود که در سوگ شهادت دو یار دیرین امام رحمه الله علیه و انقلاب شهیدان رجایی و باهنر به سوگ نشستیم لذا به منظوراشنایی مردم با فعالیت ها وبیان اهداف دولت از دوم تا هشتم شهریور را هفته دولت نامگذاری شد .

 

وی ادامه داد : هفته دولت هفته سپاس و قدر دانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و عدالت ونظم وامنیت است این هفته را باید به دولتمردان و کارمندانی تبریک و تهنیت گفت که وجود خویش را وقف اسلام و جامعه نموده اند.

 

 سلیمانی خاطر نشان کرد : اگر دولت در تمامی زمینه ها ارزشهایش را برپایه ارزش انسانی واخلاقی پایه گذاری نماید. بطور قطع ویقین مردم وملت پشتیبان و حامی آن دولت هستند وحتی کشورهای مستکبر و خارجی هم نمی توانند در مقابل این دولت عرض اندام نمایند شهیدان عزیز و بزرگوار رجایی و باهنر بودن که پس از یکدست شدن جمهوری اسلامی را تشکیل دادند لذا این دولت را باید اغازگر عصر تازه جمهوری اسلامی نامید.

کارشناس ارشد حقوق بین الملل در پایان گفت : برای گرامی داشت یادو خاطره این عزیزان که در حقیقت الگوی ناب دولتمردی در نظام اسلامی بودند.این ایام بهانه ای است که خاطرات تلخ و جانگداز ان زمان رازنده می کند که همراه با تلاش و کوشش و ایثارگری مسئولان در نظام اجرایی انقلاب که تمام فکرو ذهنشان خدمت به مردم و رفع مشکلات انان بود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد