حجت الاسلام بهمنی :

مسئولین نظام نباید اجازه نفوذ دولت های استکبار را به داخل کشور بدهند

سرویس: شهرستانکد خبر: 287243|14:40 - 1394/06/06
نسخه چاپی
مسئولین نظام نباید اجازه نفوذ دولت های استکبار را به داخل کشور بدهند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : همانگونه که تاکنون مسئولین نظام در مقابله با دشمنان با هوشیاری رفتار کرده اند انتظار می رود این دقت و حساسیت خود را حفظ کرده و اجازه نفوذ استکبار به داخل کشور و سیاست های آن را ندهند.

به گزارشامروله، " حجت الاسلام علی بهمنی " در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : مردم یمن با استفاده از اتحاد داخلی باید انقلاب خود را به ثمر برسانند چون در غیر این صورت تلاش آنها بعد از این همه زحمت و هزینه بسیار بی نتیجه خواهد ماند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی مناسبی برای سایر کشورهای منطقه است تصریح کرد : در چند سال اخیر انقلاب اسلامی ایران سبب بیداری های کشورهای منطقه شده است و آنان با تاسی از افکار و عقاید امام راحل در حال مقابله با حاکمان ظالم هستند.

 

مدیر مدرسه حوزه علمیه امیر المومنین(ع) شهرستان صحنه خاطر نشان کرد : کشورهای استکبار و در راس آنها امریکا در هر کشوری که بخواهند جنایت می کنند و منابع کشورهای مظلوم را به غارت می برند و بعد در مجامع بین المللی جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از ترورسیم محکوم می کنند.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه در پایان با بیان اینکه امروز کشور انگلیس به صورت مدرن در حال نفوذ به سایر کشورهای جامعه می باشد گفت : همانگونه که تاکنون مسئولین نظام با هوشیاری رفتار کرده اند انتظار می رود این دقت و حساسیت خود را حفظ کرده و اجازه نفوذ استکبار به داخل کشور و سیاست های آن را ندهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد