پس از پلمپ 25 واحد فروش/

پر و بال مراکز عرضه مرغ زنده چیده شد/ تقدیر مردم از اقدام قاطع شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 287310|09:25 - 1394/06/09
نسخه چاپی
پر و بال مراکز عرضه مرغ زنده چیده شد/  تقدیر مردم از اقدام قاطع شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : مقابله با عرضه مرغ زنده در سطح شهرصحنه همواره یکی از مطالبات اصلی مردم از مسئولین بوده که در چند وقت اخیر طی یک اقدام قاطع اداره دامپزشکی واحد های فروش مرغ زنده با صدور حکم قضایی پلمپ شدند.

به گزارشامروله، فروش مرغ زنده علاوه بر اینکه سلامت افراد جامعه را مورد تهدید خود قرار می دهد به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی نارضایتی هایی نیز برای مردم به دنبال دارد.

 

مقابله با عرضه مرغ زنده در سطح شهرصحنه همواره یکی از مطالبات اصلی مردم از مسئولین مربوطه بوده که در چند وقت اخیر طی یک اقدام قاطع اداره دامپزشکی واحد های فروش مرغ زنده در صحنه با صدور حکم قضایی پلمپ شدند.

 

این اقدام قاطع علاوه بر اینکه موجب رضایتمندی مردم قرار گرفت پاسخی مثبتی از سوی اداره دامپزشکی به مطالبات مردم صحنه ای شد.

 

فرورش مرغ زنده در صحنه تاریخچه طولانی دارد

 

 

 

یکی از شهروندان صحنه ای ساکن محله ابراهیم آباد در گفتگو با امروله عنوان کرد : تاریخچه فروش مرغ زنده در صحنه  بسیار طولانی می باشد که این امر به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردمی مطرح شده بود .

 

وی ادامه داد : ابتدای محله ابراهیم آباد که بیشترین مراکز فروش مرغ زنده شهر صحنه را در خود جای داده است همیشه به دلیل وجود این مغازه ها ترافیک و بوی بد بر آن منطقه حاکم بود که با پلمپ انها آرامش خاصی به این منطقه وارد شده است.

 

مراد علی رضایی خاطر نشان کرد : من به نمایندگی از مردم این محله از همه مسئولین ادارات بویژه اداره دامپزشکی شهرستان صحنه تقدیر و تشکر می کنم که به فکر سلامتی مردم هستند.

 

 

فروش مرغ زنده سلامت افراد جامعه را مورد تهدید قرار می دهد

 

 

 

در ادامه این گفتگو ها یکی دیگر از شهروندان صحنه ای در گفتگو با امروله تاکید کرد : فروش مرغ زنده بزرگترین تهدید سلامت و شیوع بیماری مشترک بین انسان و دام می باشد.

 

وی ادامه داد : علاوه بر مشکلات بهداشتی که فروش مرغ زنده به دنبال دارد ذبح آن در انظار عمومی برای بچه ها مشکلات روحی و روانی را به دنبال دارد.

 

محمد مهدی عسگری خاطر نشان کرد : عدم خرید مردم از مراکز فروش مرغ زنده باید به عنوان یک فرهنگ در بین افراد جامعه درونی شود تا سلامت موجود بیش از پیش تقویت شود.

 

 

25 واحد فروش مرغ زنده در صحنه پلمپ شده است

 

 

 

 

"رامین سمیعیان " در گفتگو باامروله، اظهار داشت: 25 واحد صنفی عرضه فروش مرغ زنده در سطح شهر صحنه پس از دریافت مجوز از مقامات قضایی با حضور کارشناسان شبکه بهداشت ، اداره دامپزشکی و نیروی انتظامی شهرستان پلمپ شدند.

 

وی در ادامه بر فرهنگسازی و افزایش سطح آگاهی مردم با هدف پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و طیور همچنین مشکلات زیست محیطی ناشی از خرید مرغ زنده تاکید کرد.

 

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه گفت: جهت پیشگیری و کنترل بیماری‌های مشترک انسان و طیور، بایستی از خرید مرغ زنده اکیداً اجتناب نموده و صرفاً از مرغ‌هایی که در کشتارگاه و زیر نظر دامپزشک ذبح و سپس بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شوند مصرف کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد