با حضور مسئولین/

مرکز مشاوره و راهنمایی شهرستان صحنه افتتاح شد + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 287364|12:07 - 1394/06/10
نسخه چاپی
مرکز مشاوره و راهنمایی شهرستان صحنه افتتاح شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : مرکز مشاوره و راهنمایی اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین ادارات در کانون شهید رجایی صحنه افتتاح شد.

به گزارشامروله، مرکز مشاوره و راهنمایی اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین ادارات در کانون شهید رجایی صحنه افتتاح شد.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه در این مراسم عنوان کرد : سه پرسنل مستقر در این مرکز به طور روزانه آماده ارائه مشاوره های فردی و اجتماعی به دانش آموزان ، والدین و شهروندان صحنه ای می باشد.

 

حسن رحیمی در ادامه گفت : مرکز مشاوره صحنه با هدف کاهش اختلال رفتاری دانش آموزان و خانواده های آنان احداث گردیده است.

 

وی با اشاره به اینکه صحنه سومین شهرستان استان کرمانشاه می باشد که این مرکز در آن افتتاح شده است تصریح کرد : هر انسانی در طول زندگی خود نیاز به راهنمایی و مشورت گرفتن از اهل فن و بزرگان همان کار دارد به خصوص در آموزش و پرورش ویا نظام تعلیم و تربیت که سر کارش با انسان ، و تربیت یک نسل برای آینده ایران اسلامی است.

 

رحیمی گفت : به زودی محل این مرکز به ساختمان جنب دبیرستان شهداء صحنه به دلیل دسترسی آسان افراد به آن انتقال پیدا می کند.

 

 

در پایان علی شهبازی کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش صحنه نیز با بیان اینکه ۲۴۶مرکزمشاوره در سطح کشور مشغول ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده دانش اموزان می باشد خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره خانواده شهرستان صحنه دویست و چهل و هفتمین مرکز کشور بودکه افتتاح گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد