امام جمعه شهرستان صحنه :

مسئولان نظام باید به رجز خوانی دولت های خارجی پاسخ دهند / مدیریت فرهنگی کشور باید بر مبنای شعار های انقلاب باشد

سرویس: شهرستانکد خبر: 287442|15:52 - 1394/06/13
نسخه چاپی
مسئولان نظام باید به رجز خوانی دولت های خارجی پاسخ دهند / مدیریت فرهنگی کشور باید بر مبنای شعار های انقلاب باشد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه در گفت : توقع رهبری و ملت شریف ایران اسلامی از مسئولان اجرایی کشور و شخص رئیس جمهور این است که در برابر زیاده گویی های خارجی و توطئه های داخلی مواضع صریح و روشن داشته باشد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : مقام معظم رهبری تذکرات قابل توجهی را به هیات دولت دادند که می توان به موضوع فرهنگی به عنوان مهم ترین آنان اشاره کرده چرا که تولید محصولات فرهنگی سالم در جامعه کمرنگ شده و وزارت ارشاد تمام توان خود را روی کنسرت های موسیقی گذاشته است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کنسرت های موسیقی یک کالای لوکس فرهنگی است که همه مردم نمی توانند از آن بهره مند شوند تصریح  کرد : چرا در سیاست های ارشاد ، اولویت ها رعایت نمی شود!! و تولید محتوای مناسب با روزگار در مقابل این هجمه عظیم ساخت محصولات فرهنگی غربی چه می کند؟ که می خواهیم بفهمیم فیلم سینمایی جذاب ، بازی های سرگرم کننده و به طور کلی به چالش کشیدن تولیدات فرهنگی غربی وظیفه ماست.

 

خطیب نماز جمعه صحنه خاطر نشان کرد : مدیریت فرهنگی کشور باید بر مبنای شعار های انقلاب و مبانی آن باشد ، یعنی مراقبت شود آنچه اصل است این است که مبانی انقلاب و مبانی استقلال کشور و مبانی امام(ره) و مانند اینها باید محفوظ باشد و دولت مدیریت فرهنگی کشور را به اسم خصوصی سازی برون سپاری نکند.

 

حجت الاسلام والسملمین زارعی با اشاره به اینکه مسئولین مواضع انقلابی و صریح خود را در مقابله با دشمنان حفظ کنند تشریح کرد : مسئولین نظام باید بدانند که دشمن در صدد نفوذ به کشور می باشد و در تصمیمات فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی نباید خواست دشمن عمل شود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : توقع رهبری و ملت شریف ایران اسلامی از مسئولان اجرایی کشور و شخص رئیس جمهور این است که در برابر زیاده گویی های خارجی و توطئه های داخلی مواضع صریح و روشن داشته باشد و به رجز خوانی های آنان پاسخ بدهند و نگویند اینها مصرف داخلی دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد