با حضور مسئولین/

مراسم تجلیل از فعالان رسانه ای شهرستان صحنه برگزار شد / جشن سه سالگی پایگاه خبری امروله

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 287496|14:31 - 1394/06/15
نسخه چاپی
مراسم تجلیل از فعالان رسانه ای شهرستان صحنه برگزار شد / جشن سه سالگی پایگاه خبری امروله
پایگاه خبری امروله : به مناسیت سالروز تشکیل سایت خبری تحلیلی امروله مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان صحنه انجام شد.

به گزارشامروله،  به مناسبت سالروز راه اندازی سایت خبری تحلیلی امروله ( 15/6/1391) توسط این پایگاه خبری مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه ، معاون فرمانداری ، شهردار و جمعی از مسئولین ادارات در سالن جلسات شهرداری صحنه برگزار گردید.

 

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه ضمن  تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل پایگاه خبری امروله عنوان کرد : رسانه ها نقش بسیار موثری در انتقال فرهنگ و اخبار و اطلاعات دقیق به مردم دارند.

 

وی در ادامه گفت : خبرنگاری یک شغل معمولی نیست بلکه عشق و انگیزه درونی است و کسانی که در این حرفه کار میکنند به علت سختی کار زود تر سایر کارمندان بازنشسته خواهند شد.

 

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی خاطر نشان کرد :خبرنگاری نه فقط یک شغل بلکه یک هنر است و در سطح متعالی‌تر رسالت ارزشمندی است که تجلی آن به آگاهی و رشد فکری جامعه پیوند خورده است.

 

در پایان مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی امروله به بیان اهداف و چشم انداز های این پایگاه خبری پرداخت و گزارشی از عملکرد سه ساله آن بیان کرد.

 

در این مراسم از خبرنگاران افتخاری پایگاه خبری امروله با هداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد