سید موسوی:

اخلاق محوری و ولایت مداری نکته قابل توجه سایت امروله است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 287499|12:06 - 1394/06/15
نسخه چاپی
اخلاق محوری و ولایت مداری نکته قابل توجه سایت امروله است
پایگاه خبری امروله : معاون فرمانداری شهرستان صحنه گفت : در دنیای امروزی حکومت هایی که به عنوان کشورهای توسعه یافته نام برده می شونددارای خطوط قرمز هایی می باشند و به رسانه ها اجازه نمی دهند که چهارچوب آن را نقد کند.

به گزارشامروله، معاون فرمانداری شهرستان صحنه در همایش سالروز تاسیس پایگاه خبری تحلیلی امروله و تجلیل از خبرنگاران آن عنوان کرد: همه افراد جامعه و دست اندرکاران نظام بویژه قشر رسانه باید از اصلیت نظام که همان رهبری می باشد دفاع و آن را خط قرمز خود قرار دهند علی رقم اینکه از دولت ها و جناح ها انتقاد می کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه آزادی رسانه ها در کشورهایی که مدعی این امر می باشند صد در صدی نمی باشد تصریح کرد : در دنیای امروزی حکومت هایی که به عنوان کشورهای توسعه یافته نام برده می شونددارای خطوط قرمز هایی می باشند و به رسانه ها اجازه نمی دهند که چهارچوب آن را نقد کند.

 

مهندس موسوی خاطر نشان کرد : ما اگر بخواهیم انقلابمان توانمند باشد باید رهبری خود را محور اعمال و افکار خود قرار دهیم همانطور که می بینیم در کشور های منطقه با هزینه بسیار مردم انقلاب در کشور های آنان صورت گرفت ولی به دلیل عدم داشتن یک رهبر واحد انقلاب آنان بی نتیجه ماند.

 

معاون فرمانداری شهرستان صحنه ضمن تقدیر از فعالیت های چندین ساله پایگاه خبری تحلیلی امروله گفت : در پایگاه خبری امروله می توان به روشنی اخلاق محوری و ولایت مداری را مشاهده کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد