با حضور اعضاء/

نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 287517|11:45 - 1394/06/16
نسخه چاپی
نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : با حضورفرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارشامروله، با حضورفرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه نشست خبری امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ عزت اله عظیمی به بیان اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و عنوان کرد : تا کنون140 کارت شناسایی برای افراد قابل صلاحیت برای انجام تذکر لسانی صادر شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه برای تمام ادارات بانک اطلاعاتی ایجاد شده است تصریح کرد : یکی از کارهای بسیار تاثیر گذاری که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته است برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع ماهواره می باشد چون هم اکنون جنگ نرم توسط دشمنان اسلام در کشورهای مسلمان بویژه جمهوری اسلامی ایران شدت گرفته است.

 

سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال همه روزه در سطح ادارات کلاس اخلاق برگزار شده است تشریح کرد : طبق برنامه ابلاغی سال 94 پنج مانور تذکر لسانی در سطح شهرصحنه با همکاری 75 خودروی تاکسی در سطح شهر صحنه انجام شد که این اقدام در استان بی نظیر بود.

 

دبیر ستاد احیاء شهرستان صحنه در پایان گفت : چند نفر درسطح شهر صحنه مشخص شده اند تا خودروهایی که آلودگی صوتی و ناهنجاری اجتماعی ایجاد می کنند شناسایی و آنان را جهت ارائه جریمه راهنمایی و رانندگی به مراجع قضایی معرفی کنند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد