با حضور قالیبافان

نشست بصیرتی با موضوع سبک زندگی اسلامی در صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 287592|10:51 - 1394/06/18
نسخه چاپی
نشست بصیرتی با موضوع سبک زندگی اسلامی در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : نشست بصیرتی با موضوع سبک زندگی اسلامی با حضور 350 نفر از قالیبافان صنف اتحادیه فرش در حسینیه ثارالله ناحیه صحنه برگزار شد .

به گزارشامروله، به همت حوزه مقاومت اصناف سپاه ناحیه صحنه نشست بصیرتی با موضوع سبک زندگی اسلامی با حضور 350 نفر از قالیبافان صنف اتحادیه فرش در حسینیه ثارالله ناحیه صحنه برگزار شد .

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هادی همتی به بیان آفت های زبان پرداخت و تصریح کرد : شناخت آفات زبان برای مصونیت از آن ها و حفظ جامعه از عوارض سوء گفته ها و نوشته ها ضروری است و نه تنها یک بحث اخلاقی، بلکه موضوعی اجتماعی به شمار می رود.

 

حجت الاسلام همتی خاطر نشان کرد : نتيجه غيبت كردن از مردم موجب انواع شكنجه ها ،‌كيفرها و مجازات هاي اُخروي است.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه صحنه در پایان گفت : الگوپذیری از زندگی ائمه، شهدا و علما و استفاده از آموزه‌های دین در زندگی، ما را به سبک زندگی اسلامی می‌رساند.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه نیز گفت : بانوان با نقش کلیدی که در اقتصاد خانواده ها دارند، می توانند در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار موثر باشند و با ایجاد کارگاه های خانگی در اقتصاد خانواده و جامعه نقش مهمی ایفا کنند.

 

وی ادامه داد : امروز ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم که باید فرهنگ سازی والگوسازی کنیم واز همه مهمتر برای دیگرجوامع تمدن سازی کنیم.

 

سرهنگ داوری خاطر نشان کرد : امروز ما در زمینه های مختلف سخت افزاری و تولید علم روبه جلو، ولی در جهت سبک زندگی عقب هستیم.

 

در پایان این مراسم قوانین جدید بیمه تامین اجتماعی فرشبافان وتمدیدمدرکهای فنی وحرفه ای قالیبافان شهرستان مطالبی بیان شد.