حجت الاسلام بهمنی :

ملت ایران نیازی به دوستی با آمریکا ندارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 287614|15:23 - 1394/06/20
نسخه چاپی
ملت ایران نیازی به دوستی با آمریکا ندارد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : ملت ایران نسل به نسل در رابطه با آمریکا و سیاست های آن بی اعتماد بوده و دل خوشی از این کشور ندارند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین علی بهمنی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : در هر نقطه از جای دنیا که خون افراد بی گناه در آن ریخته می شود بی شک دست آمریکا و هم پیمانانش در آن آلوده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ما هیچ احتیاجی به دوستی آمریکا نداریم تصریح کرد : اگر امروز کشور های غربی بر سر میز مذاکره با ایران اسلامی نشسته اند بخاطر دوستی با ما نیست بلکه بخاطر ترسی است که از ملت ایران دارند چون آنها استقامت و مقاومت ملت ایران را در طول 8 سال دفاع مقدس دیده اند.

 

حجت الاسلام بهمنی با اشاره به اینکه دولت تاریخ آمریکا جنایات و خیانت های بزرگی را در حق ملت ایران انجام داده است خاطر نشان کرد : ملت ایران نسل به نسل در رابطه با آمریکا و سیاست های آن بی اعتماد بوده و دل خوشی از این کشور ندارند.

 

مدیر مدرسه حوزه علمیه برادران شهرستان صحنه یادآور شد : مستکبران در طول شبانه روز با هر ابزاری در حال ضربه زدن به اسلام هستند و میخواهند با ترفندهای مختلف چهره ناب آن را خدشه دار کنند ، آنها با تجهیز گروهک های تکفیری از جمله داعش انواع امکانات نظامی ، درمانی و ... در اختیار آنان قرار می دهند و برای فریب جوامع بین الملل اعتلاف ضد داعش می سازند ولی تا کنون برای مقابله با داعش هیچ غلطی نکرده اند.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه در پایان گفت : یکی از کارهایی که میتوان برای مقابله با اسلام هراسی به آن توجه داشت نقش سینما می باشد چون سینما میتواند با تولیدات خوب و موثر خود چهره واقعی اسلام را به همگان نشان دهد.