سرمربی تیم فوتبال نفت تهران:

تا آخرین نفس مبارزه می‌کنیم و الاهلی را ۲ بر یک شکست می‌دهیم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 287704|12:37 - 1394/06/24
نسخه چاپی
تا آخرین نفس مبارزه می‌کنیم و الاهلی را ۲ بر یک شکست می‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تا آخرین نفس با الاهلی امارات مبارزه می‌کنیم و با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست می‌دهیم.

به گزارشامروله، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت در گفت‌وگو با برنامه 90 درمورد شرایط تیمش برای رویارویی الاهلی امارات از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که جدا از اینکه تغییر تاکتیک داشته باشیم، به لحاظ روحی و روانی ریکاوری خوبی داشته باشیم و امید را به تیم بازگردانیم و 80 درصد در این کار موفق بوده‌ایم. روحیه خوبی به تیم بازگشته است و در مسیر هنگامی بازیکنان در فرودگاه مهرآباد هم حضور داشتند، دردرون هواپیما تعدادی از خانواده‌ها هم به بازیکنان می‌گفتند که فقط برای دیدن بازی نفت مقابل الاهلی به امارات سفر می‌کنند.

 

وی ادامه داد: تنها نماینده ایران هستیم که از سال گذشته در این مسابقات باقی مانده‌ایم و 50 درصد راه را در تهران از دست دادیم و آن هم به خاطر هوش بالای الاهلی بود و 60 درصد بازی را در اختیار داشتیم و از نقطه کرنر گل خوردیم و اعتقاد داریم تیمی که نقطه قوتش کرنر یا ضربه کاشته است می‌تواند نقطه ضعفش هم باشد. امیدوارم بتوانیم در دیدار برگشت این نتیجه را جبران کنیم.

 

منصوریان درباره مشکلاتی که این اواخر برای تیم نفت از نظر مالی پیش آمده بود، گفت: خوشبختانه مشکلات برطرف شده است و ما از آقای زنگنه وزیر نفت تشکر می‌کنیم که این مشکلات را حل کردند. ما پارسال هم در دیدار مقابل تراکتورسازی همچنین اتفاقی برای ما افتاده بود و هیچ دریافتی نداشتیم. در مسابقات آسیایی به دنبال دیده شدن بودیم و امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل الاهلی کار غیرممکن که همیشه در 20 سال اخیر در فوتبال ما اتفاق افتاده را ممکن کنیم.

 

وی درباره شناختش از الاهلی ادامه داد: حضور 25 تا 30 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی خیلی مهم بود و انگیزه تیم ما را بالا برد و یک سوپرایز برای ما بود ما همیشه در خارج از خانه بهتر بازی می‌کنیم، قطعا در بازی فردا تأثیرگذار خواهد بود. زمین الاهلی هم مانند فرش صاف بود. آن‌ها زمین خوبی برای این دیدار مهیا کرده‌اند و این بهترین پوئن برای ما خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت عنوان کرد: تیمی که می‌خواهد به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کند باید بتواند در بازی گل‌زنی کند و ما باید از دقیقه یک تا دقیقه 90 گل نخوریم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. قطعاً بچه‌ها تا آخرین نفس برای ایران مبارزه خواهند کرد و امیدوارم با دعای خیر مردم صعود کنیم.

وی درباره اینکه تیم الاهلی را با چه نتیجه‌ای شکست خواهد داد، گفت: امیدوارم سربلند و پیروز شویم و به نظرم 2 بر یک تیم اماراتی را مغلوب کنیم.

منصوریان درباره مصدومان این تیم هم گفت: ایمان مبعلی هم مصدوم این تیم است و البته ما او را همراه تیم به امارات آورده‌ایم. ارسلان مطهری هم مشکلاتش حل شده است و از مربیان تیم ملی امید و بزرگسالان هم تشکر می‌کنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد