استقلال از بحران فولاد استفاده کرد

روشن: قهرمانی استقلال در گرو حل مشکلات مدیریتی است/ نبود کرار به بازیکنان شخصیت می‌دهد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 289599|10:53 - 1394/08/30
نسخه چاپی
روشن: قهرمانی استقلال در گرو حل مشکلات مدیریتی است/ نبود کرار به بازیکنان شخصیت می‌دهد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان در این فصل می‌توانند عنوان قهرمانی را کسب کنند، اگر برخی مشکلات مدیریتی در این تیم حل شود.

به گزارشامروله،حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: این بازی نشان داد که اگر به طور جدی با جاسم کرار برخورد شود باعث می‌شود که بازیکنان استقلال شخصیت پیدا کنند و به تیم 50 درصد شخصیت می‌دهد من قول می‌دهم اگر جاسم کرار به تیم بازگردد استقلال نمی‌تواند در رده‌های بهتر از سوم، چهارمی قرار بگیرد اما در صورت نبود او و با جمع کردن حاشیه‌ها می‌توان به موفقیت تیم امید داشت.

 

وی در مورد اتفاقاتی که در ورزشگاه غدیر رخ داد و هواداران سنگ‌هایی را به زمین پرتاب کردند و شیشه را شکستند، گفت: به هر حال هواداران فولاد ناراحت هستند، دو، سه سال آنها تیمشان در رده‌های بالای جدول قرار داشت و هم اکنون هم توقع آنها بالاست به هر حال یک جوری حق دارند اما نباید چنین رفتارهایی را انجام بدهند فولاد در بحران بسیار بدی قرار دارد و استقلال هم توانست از این فرصت استفاده کند.

 

پیشکسوت ‌آبی‌پوشان در خصوص ادامه عملکرد استقلال در لیگ تأکید کرد: استقلال بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اما باید توجه داشت که نکته قوت یک باشگاه آکادمی آن است اگر می‌خواهید تیم در سالهای آینده هم نتیجه بگیرد باید تیم‌های پایه قوی داشته باشد تا بازیکن در این تیم‌ها رشد پیدا کند و به تیم بزرگسال بیاید و برای باشگاه هم هزینه‌ای نداشته باشد. شما ببینید یعقوب کریمی با 50 میلیون از استقلال جدا شد اما بار دیگر 800 میلیون هزینه شد تا بازگردد.

وی افزود: اگر بتوانند بازیکنان را در آکادمی پرورش دهند باعث می‌شود که هزینه‌های باشگاه هم پایین بیاید به نظرم نیازی نیست که باشگاه نقل و انتقالی داشته باشد و فقط باید انتقال صورت بگیرد تا پولی هم برای باشگاه به دست آید.

روشن در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند، گفت: بازیکنان تلاش خود را انجام می‌دهند اما اگر یکسری از مسائل برطرف شود به آینده تیم امید است. اینکه به بازیکنان دو قول داده شده درست نیست یعنی به آنها قول بازی و قول پول داده‌اند و این را به 20 نفر اعلام کرده‌اند که چنین چیزی امکانپذیر نیست هر تیم می‌تواند 11 بازیکن داشته باشد و حالا سه، چهار مهره که رزرو هستند. اگر این مسائل برطرف شود تیم می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد