قهرمان تکواندو جهان

بی توجهی مسئولان کرمانشاه به قهرمانان مایه تأسف است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 289874|14:22 - 1394/09/10
نسخه چاپی
	بی توجهی مسئولان کرمانشاه به قهرمانان مایه تأسف است
قهرمان تکواندو جهان گفت: بی توجهی مسئولان استان کرمانشاه به قهرمانان ورزشی مایه تاسف است و دستاورد قهرمانان در رسانه‌ها بازتاب آنچنانی ندارد.

به گزارشامروله، مسعود حجی زواره  اظهار داشت: در حال حاضر در آمادگی بسیار مطلوبی برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ مکزیک برخوردارم و آسیب دیدگی سطحی من از ناحیه زانو برطرف شده است.

 

این ملی پوش تکواندو افزود: مسابقات تکواندو مکزیک آخرین دوره جایزه بزرگ مکزیک است که با توجه به تمرینات منظم و تلاش کادر فنی امیدوارم نتیجه مطلوبی به دست آورم.

 

وی ادامه داد: ۴ تکواندوکار به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در ۴ وزن مختلف آماده حضور در مسابقات مکزیک هستند و با توجه به فینال این رقابت‌ها، در مجموع نفرات برتر رنکینگ ۱ تا ۸ جهان به میدان می آیند.

 

حجی زواره در ادامه خواستار حمایت مسئولان از قهرمانان و بازتاب خبری گسترده موفقیت ملی پوشان شد و گفت: متاسفانه هیچ قول و حمایتی از مسئولان استان ندیدیم و هر چه هست از پایتخت حمایت صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: بی توجهی مسئولان کرمانشاه به قهرمانان مایه تاسف است و از شورای شهر و استانداری انتظار حمایت بیش از این را داریم همچنین دستاورد قهرمانان در رسانه ها بازتاب مطلوبی ندارد.

 

حجی زواره افزود: همواره قدردان خانواده‌ام هستم که  دوری مرا تحمل می کنند همچنین از رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه آقای رفعتی و نیز سردار محمد طالبی و سردار سعید طلوعی  کمال تشکر را دارم که همیشه به من روحیه دادند و در روزهای تنگ یاور من هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد