روزنامه خانوادگی رفسنجانی لو داد؛

پدر مجرم به عاملیت در رساندن طلا و سکه به رشوه دهنده بزرگ در زندان اعتراف کرد

سرویس: سیاسیکد خبر: 290306|13:12 - 1394/09/29
نسخه چاپی
پدر مجرم به عاملیت در رساندن طلا و سکه به رشوه دهنده بزرگ در زندان اعتراف کرد
بر اساس گزارشی که به نقل از هاشمی رفسنجانی در روزنامه خانوادگی (آرمان) منتشر شده است، رفسنجانی به صورت غیر مستقیم به رساندن سکه، پول طلا و موبایل به این مجرم بزرگ اقتصادی در زندان اعتراف کرده است.

به گزارشامروله، به نقل ازسرویس سیاسیشبکه اطلاع رسانی مرصاد/ مهدی هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی بیست و یکم خرداد 1394 به جرم اختلاس و رشوه به 10 سال زندان محکوم شد.

 

این مجرم بزرگ اقتصادی که از حمایتهای پدرش به شدت منتفع شده است و حتی اکبر رفسنجانی به خاطر به زندان افتادن پسرش، دادگاه را غیر قانونی و غیر شرعی خواند پس از ورود به زندان هم رویه دست به رشوه بودن خود رادادامه داد به گونه ای که از وی در زندان بیش از 30 سوه طلا، موبایل و ... کشف شد.

 

اما اکبر هاشمی رفسنجانی به جای تقبیح جرائم اقتصادی آقازاده اش که به اعتبار او با شرکت های بزرگ استات اویل و توتال وارد معامله شده و دشوهددریافت کرده است، اورا یک رابین هود برای حل مشکلات رندان معرفی می کند.

 

اکبر هاشمی رفسنجانی بدون اشاره به فرار طولانی مدت مهدی هاشمی به لندن از هراس محاکمه اورا دارای یک دکترای نا تمام از آکسفورد معرفی کند...

 

بر اساس این گزارش که به نقل از هاشمی رفسنجانی در روزنامه خانوادگی آنها (آرمان) منتشر شده است، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به صورت غیر مستقیم به رساندن سکه و پول طلا و موبایل به این مجرم بزرگ اقتصادی در زندان اعتراف کرده است.

 

اکبر رفسنجانی که چندی پیش از پسرش بیش از 30 قطعه سکه طلا، دلار و موبایل در اوین کشف شد، گفته است: مهری از ما برای کمک به فقرای زندان پول می گیرد.

 

وی همچنین در مورد پسرش که با در دست داشتن مقادیر زیادی سکه و طلا در زندان و سابقه و مهارت مهدی هاشمی به رشوه گیری و رشوه دهی در فضای عمومی به "مجرم بابا" مشهور شده است و خطری برای سلامت اندرزگاه های اوین محسوب می شود، می گوید: او سرگرم است! و به فکر حل مشکلات زندان است....

 

هاشمی رفسنجانی همچنین تلویحا شرایط زندان را برای پسر مجرمش مرفه ارزیابی می کند و می گوید: آنقدر که برای ما سخت است برای او دشوار نیست...

 

گفتنی است سخن گفتن بی پروای هاشمی رفسنجانی از پسر زندانیش در میان مردم نشان از اوج سقوط خانواده رفسنجانی در عادی شدن جرائمی مانند رشوه و اختلاس است.

 

گفتنی است با وجود این شرایط تقریبا همه خانواده هاشمی خود را برای ورود به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نامزد اعلام می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد