آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا مقابل سعودی زانو می‌زند؟

واکنش AFC به شیطنت عربستانی‌ها؛ رسانه‌های سعودی علیه فوتبال ایران بهانه‌جویی می‌کنند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 290758|12:34 - 1394/10/15
نسخه چاپی
واکنش AFC به شیطنت عربستانی‌ها؛ رسانه‌های سعودی علیه فوتبال ایران بهانه‌جویی می‌کنند
کنفدراسیون فوتبال آسیا سکوت خود را شکست و درباره جوسازی‌های سعودی‌ها علیه فوتبال ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارشامروله، این روزها که سعودی‌ها کینه و عناد خود به مستطیل سبز هم کشانده‌اند بالاخره با اعتراضات و شکایاتی که مبنی بر عدم برگزاری مسابقات میان نمایندگان خود با ایران در لیگ قهرمانان آسیا در خاک ایران واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا را برانگیخت.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز گذشته بیانیه‌ای را درباره این درخواست‌ها و شکایت‌های سعودی‌ها صادر کرد که به شرح زیر است:« ما روابط سیاسی بین ایران و عربستان را دنبال می‌کنیم تا ببینیم در بازی‌های آینده نمایندگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا چه تاثیری می‌گذارد.کمیته‌های را مسئول بررسی شرایط موجود کرده‌ایم و هر تصمیم‌گیری را بر اساس گزارش های نهایی که این کمیته‌ها به ما ارائه می‌دهند، اعلام خواهیم کرد».

 

این در حالی است که یک منبع آگاه از  AFC  در مصاحبه با خبرگزاری DPA آلمان اظهار داشته است که احتمال برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران با عربستان در کشوری بی‌طرف بسیار زیاد است.

 

این منبع آگاه که مایل نبود نامش فاش شود، بیان کرد: سازمان‌ها و کمیته‌هایی تشکیل شده است تا به این وضعیت رسیدگی کند اگر فدراسیون فوتبال عربستان رسما به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند و تنش‌ها این طور ادامه داشته باشد انتقال بازی‌ها میان نمایندگان ایران و عربستان به کشوری بی‌طرف بسیار زیاد است. زیرا آنچه که برای AFC مهم است سلامت بازیکنان است.

 

در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان با تراکتورسازی تبریز همگروه است، النصر عربستان با ذوب‌آهن، فولاد به احتمال خیلی زیاد با الاتحاد و الأهلی هم در صورت برنده شدن نفت برابر الجیش با این تیم همگروه خواهد شد.