افاضلی:

موفقیت‌های اخیر پرسپولیس سهم برانکو است/ تیم امید فعلی را من سر و سامان دادم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 290830|09:10 - 1394/10/19
نسخه چاپی
موفقیت‌های اخیر پرسپولیس سهم برانکو است/ تیم امید فعلی را من سر و سامان دادم
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: در ابتدای فصل من فقط بازیکنانی را به برانکو پیشنهاد دادم اما در نهایت برانکو بازیکنان را تأیید کرد و پرورش داد و موفقیت‌های پرسپولیس سهم برانکو است.

به گزارشامروله،هومن افاضلی در خصوص شایعه پیوستنش به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از نزدیک با برانکو آشنا هستم و رابطه نزدیکی با هم داریم. ارتباط مداوم ما هم بر پایه کار است و هم بر پایه رابطه دوستی و مدتهاست که رابطه بسیار خوبی با هم داریم. حتی باید بگویم زمانی که برانکو ایران نبود و در چین و یا امارات کار می‌کرد من پیش او می‌رفتم و باید بگویم که در تمام این سالها رابطه خودمان را با یکدیگر حفظ کردیم.

 

وی ادامه داد: حتی در ابتدای فصل و زمانی که برانکو در استانبول مشغول مذاکره با مدیران وقت پرسپولیس برای قبول سرمربی گری این تیم بود بدون اینکه با خود من مطرح کند نام مرا به عنوان یکی از دستیارانش مطرح کرده بود اما چون حسین هدایتی آن زمان قرار بود پول پرسپولیس را بدهد و به دلیل اینکه زمانی که من در استیل آذین کار می‌کردم اتفاقاتی بین ما افتاده بود هدایتی از من دلگیر بود و حضور من در پرسپولیس منتفی شد.  الان هم یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس از این تیم کم شده و این بحث‌ها که من قرار است به کادر فنی پرسپولیس اضافه شوم دوباره به میان آمده است و شاید این مسئله به دلیل رابطه خوب و رفاقت من و برانکو است. اما باید بگویم که هنوز هیچ خبری نشده و باید در ابتدا ببینیم برانکو اصلا می‌خواهد این اتفاق بیفتد و یا نه و سپس در خصوص مسائل دیگر صحبت کنیم.

 

سرمربی اسبق تیم ملی امید کشورمان تصریح کرد: البته یک موضوع دیگری وجود دارد و آن اینکه چند سالی است که من دیگر کمک مربی نبودم و به عنوان سرمربی کار کردم و برای اینکه دوباره در این پست قرار بگیرم باید تغییراتی در ذهن خودم ایجاد کنم. اگر برانکو چنین پیشنهادی به من بدهد باید ببینم او چه انتظاری از من دارد و چطور می‌توانم به او کمک کنم. چرا که در چنین شرایط همکاری هم باید آبروی برانکو را در نظر بگیرم و هم آبروی خودم را چرا که این یک رابطه کاری است. حضور در پرسپولیس به عنوان یک تیم بزرگ و پر هوادار اتفاق خوبی است  و باعث افتخار هر کسی است که در چنین تیم بزرگی کار کند اما همان طور که گفتم باید در ابتدا ببینم برانکو چنین اعتقادی دارد یا نه.

افاضلی در پاسخ به این سوال که در ابتدای فصل برخی از بازیکنان جدید پرسپولیس با معرفی شما و تائید برانکو پیراهن سرخ را بر تن کردند و اینکه در موفقیت‌های اخیر این تیم چه سهمی برای خودتان قائل هستید اظهار داشت: من اسامی این بازیکنان را نمی‌گویم اما به هر حال در سه تیم ملی امید مربیگری کرده‌ام و زیر و بم فوتبال ایران و بازیکنانش را می‌شناسم حتی همین تیم امیدی که قرار است در مسابقات قطر به میدان برود را من پایه گذاری کردم و بعد از وینگادا که از این تیم رفت این تیم را من سروسامان دادم.در این تیم بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، محسن مسلمان و ... حضور داشتند که الان این بازیکنان همگی جزو بازیکنان جوان اما با تجربه لیگ به حساب می‌آیند. هرچند که در ابتدای فصل اقبالی روی برخی از این بازیکنان نبود اما الان می‌بینیم که چه عملکرد خوبی از خودشان نشان می‌دهند.

 

وی افزود: باید بگویم که من بازیکنان را به برانکو معرفی کردم اما در نهایت خود سرمربی تیم بود که آن‌ها را تائید کرد و به همین دلیل نقش اصلی موفقیت‌های پرسپولیس برای سرمربی این تیم است. من فقط یک پیشنهاد دهنده بودم و این برانکو بود که آن‌ها را تائید کرد و پرورش داد. موفقیت‌های پرسپولیس سهم برانکو است. هر چند که نباید از تلاش‌های مدیرعامل و سایر همکاران او هم غافل شویم.

 

افاضلی در پایان خاطرنشان کرد: اجازه بدهید که ابتدا برانکو به ایران بیاید و در ابتدا ببینیم که آیا او می‌خواهد کسی به کادر فنی اضافه شود یا نه و اگر با من صحبت کرد باید شرایط کار را سنجید. من همیشه به برانکو کمک کرده‌ام اما باید زمان بگذرد تا همه چیز مشخص شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد