رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در گفتگو با مرصاد:

عربستان به دنبال گسترش تکفیر و تروریسم در اروپا/ هدف سعودی ها گمراه کردن مسلمانان است

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 290846|13:58 - 1394/10/20
نسخه چاپی
عربستان به دنبال گسترش تکفیر و تروریسم در اروپا/ هدف سعودی ها گمراه کردن مسلمانان است
رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن گفت: در آلمان سیاست مداران تراز اول معترض این مسئله شده اند که به دلیل اینکه عربستان سعودی منبع پرورش تکفیر و تروریسم است نباید اجازه نفوذ پیدا کند.

به گزارشامروله، مسعود شجره در گفتگو با خبرنگار بین المللشبکه اطلاع رسانی مرصاد،در خصوص ضد و بندهای عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی برای بقای خود در کنار گسترش پروژه نفاق در جهان اسلام اظهار داشت: عربستان از یک طرف در برخی از مساجد کشورها در حال سرمایه گذاری است و از یک طرف دیگر ضد و بندهایی با غرب و  دولت اسرائیل داشته است تا خود و منافعش حفظ شود.

 

وی به کشور آلمان به عنوان یکی از اهداف عربستان برای گسترش تکفیر اشاره کرد و گفت: در آلمان سیاست مداران تراز اول معترض این مسئله شده اند که به دلیل اینکه عربستان سعودی منبع پرورش تکفیر و تروریسم است  نباید اجازه نفوذ پیدا کند.

 

ساخت 200 مسجد با هدف گسترش تکفیر

 

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن تاکید کرد: عربستان اعلام کرده است که در آلمان می خواهد 200 مسجد برای مهاجران سوری بسازد اما حاضر نیست 5 نفر از مهاجران را به کشور خودش ببرد و از آن ها مراقبت کند.

 

 

وی پیشنهاد ساخت مساجد در آلمان توسط عربستان را در راستای نفوذ دادن تفکر تکفیر در این کشور دانست و گفت: عربستان حاضر نیست که پول خرج ساخت زندگی برای این مهاجران خرج کند اما می خواهد 200 مسجد در آلمان بسازد زیرا درصدد این است که آن مهاجران را به سمت تکفیر  و نفاق سوق داده و مسلمانان را به جان هم بیاندازد. 

 

وی از تلاش عربستان برای گسترش تفکر تکفیری در شرق آسیا خبر داد و گفت: عرستان این کار را در مالزی و اندوزی نیز انجام می دهد تا برنامه های نفاق را اجرا کند.

 

صرف هزینه های هنگفت برای گمراه کردن مسلمانان

 

شجره از هزینه های بالای اقدامات عربستان برای افزایش تکفیریسم یاد کرد و گفت: این کشور برای گسترش نفاق مخارج عظیمی صرف می کند. 

 

این فعال حقوق بشر اسلامی بار دیگر به تلاش عربستان برای گمراه کردن مسلمانان اشاره کرد و گفت: مردم بیگناه مسلمان تنها می خواهند که به مسجد بروند، نمازی بخوانند و به خطبه ها نماز جمعه گوش بدهند اما عربستان می خواهد از طریق مساجدی که خود می سازد مردم را گمراه کند و هزینه های زیادی نیز صرف این کار می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد