مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه:

تمامی رانندگان تاکسی در کرمانشاه تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 291004|16:12 - 1394/10/26
نسخه چاپی
	تمامی رانندگان تاکسی در کرمانشاه تحت پوشش بیمه قرار می گیرند
مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بر اساس دستورالعمل جدید سازمان تمامی رانندگان تاکسی در استان می توانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

به گزارشامروله، کیومرث فلاحی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل جدید از سازمان تامین اجتماعی کشور، بیمه آن دسته از رانندگانی که طی سال گذشته به دلیل برخی مشکلات  قطع شده بود، مجددا با مراجعه آنها به شعب تامین اجتماعی و انجام ثبت نام از سوی آنان برقرار می شود.

 

وی افزود: در این راستا با موافقت سازمان تامین اجتماعی ۱۵ هزار راننده تاکسی جدید در کشور بیمه خواهند شد که خوشبختانه در استان کرمانشاه نیز به هر میزان که متقاضی باشد با مراجعه به اتحادیه سازمان تاکسی رانی ها و ثبت نام در سامانه مربوطه می توانند از خدمات بیمه بهره مند شوند.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز آن تعداد از رانندگانی که قبلا ثبت نام کرده و بیمه نشده بودند، در مرحله نام نویسی و احیای مجدد بیمه از طریق این دستگاه اجرایی هستند.

 

فلاحی با اشاره به اینکه ۳۲ هزار راننده درون شهری و برون شهری در استان فعالیت دارند، تصریح کرد: از آذر ماه سال پیش نیز بیش از ۶۰۰ نفر به جمع ناوگان تاکسی رانی ها افزوده شده اند که با مراجعه به شعب و انجام مراحل لازم تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه در حدود ۱۰ هزار دستگاه تاکسی در استان کرمانشاه فعالیت دارند، یادآور شد: طبق تفاهم نامه تاکسیرانان سراسر کشور از محل منابع دولتی و هدفمندی یارانه ها هزینه بیمه افراد مشمول تامین خواهد شد که با ضرایب تعریف شده ۱۳.۵ درصد حق بیمه از سوی تاکسیرانان و ۱۳.۵ درصد نیز از سوی دولت پرداخت می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد