بازیکنان مراقب خودشان باشند؛

آخرین وضعیت استقلال در سوئد/ مظلومی: در برخی پست ها مشکل داریم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 292583|15:08 - 1395/01/06
نسخه چاپی
آخرین وضعیت استقلال در سوئد/ مظلومی: در برخی پست ها مشکل داریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آخرین وضعیت این تیم در اردوی سوئد گفت: برای بازی با هاماربی در چند پست مشکل داریم. به بازیکنان هم توصیه کرده ایم مراقب خودشان باشند تا مصدوم نشوند.

به گزارشامروله،  پرویز مظلومی درباره شرایط استقلال پیش از دیدار مقابل هاماربی سوئد اظهار داشت: در این مدت دو جلسه تمرین برگزار کرده‌ایم و همه بازیکنان آماده هستند. امید نورافکن و محسن کریمی هم روز گذشته به تیم اضافه شدند تا کمی دست‌مان باز باشد. مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی را به دلیل ممنوع‌الخروج بودن و برخی از بازیکنان را نیز به دلیل مصدومیت و حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداریم.

وی که با سایت باشگاه استقلال گفتگو می کرد با بیان اینکه تمرینات خوبی را در سوئد پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: بازیکنانی که در سوئد حضور دارند، باانگیزه و آماده دیدار با هاماربی هستند. باید از مسئولان باشگاه هاماربی سوئد تشکر کنم که نهایت همکاری را با ما داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات تیمش گفت: در برخی از پست‌ها به‌خصوص در دفاع وسط مشکل داریم، چون دو مدافع وسط‌ خود را در اختیار نداریم. همانطور که می‌دانید هرایر مگویان هم در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد و عمران‌زاده نیز به دلیل مشکل خروج از کشور با ما به سوئد نیامد. سایر بازیکنان با انگیزه هستند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل هاماربی انجام دهیم.

مظلومی ادامه داد: به ما نگفته بودند چمن ورزشگاه مصنوعی است. البته چمن خوبی است اما این موضوع کارمان را سخت می‌کند. امیدوارم نماینده شایسته‌ای باشیم و بازیکنان دچار مصدومیت نشوند. به بازیکنان هم سفارش کرده‌ایم که مواظب مصدومیت باشند. به خاطر اینکه بازیکنان مصدوم نشوند، احتمال دارد خسرو حیدری را بازی ندهیم. حیدری تازه به شرایط بازی برگشته و ما درباره شرایط او می‌ترسیم.

وی در مورد دیدار با هاماربی عنوان کرد: امروز با یک تیم اروپایی بازی داریم و قطعاً بازی سختی پیش‌روی ما خواهد بود. تیم هاماربی در نیمه نهایی جام حذفی این کشور حذف شده است. ما برای تفریح به سوئد نیامده‌ایم و تیم حریف هم به دنبال بازی ساده نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره هتلی که تیمش در آن حضور دارد، تصریح کرد: از محل اسکان زیاد راضی نیستم. در ابتدا هتل خوبی در نظر گرفته شده بود که پس از اعلام لغو سفرمان به این کشور، اقامت ما در آن هتل منتفی شد. من از هتل و تغذیه راضی نیستم ولی سایر موارد خوب است.

مظلومی در مورد اینکه آیا تماشاگران ایرانی حاضر در سوئد از این دیدار استقبال خواهند کرد یا خیر، گفت: مطمئن هستم تماشاگران ایرانی به ورزشگاه می‌آیند. ما به خاطر آنها آمده‌ایم و شنیده‌ام از کشورهای دیگر برای این بازی به سوئد آمده‌اند. سوئد 25 هزار ایرانی دارد و حتماً ما را تشویق خواهند کرد. امیدوارم ایرانی هرجا که هست، سربلند باشد و ما هم تلاش می‌کنیم تا شرمنده مردم نشویم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد